בערב פתיחת שנת הלימודים (שבת) נעצר אדם כבן 60 שלומד הוראה, נשוי ואב לילדים בחשד לפדופיליה. המורה לעתיד, הציג את עצמו בפני אחד הפעילים של אבי דוביצקי, כמי שעושה הסבה מקצועית להוראה, וניסה לפתות אותו למפגש מיני. מערכת "חי בלילה" חשפה את ההתכתבויות, שיחת הטלפון והמפגש בין הפעיל, שהציג עצמו כבן 15, לאלי (שם בדוי) המורה.

>> לעמוד הפייסבוק של "חי בלילה"

השניים התכתבו באפליקציית גריינדר, אפליקציית היכרויות לקהילה הגאה, ואחר כך עברו להתכתבויות בוואטסאפ: "אני עושה עכשיו הסבה מקצועית ולומד הוראה כדי ללמד מתמטיקה בחטיבה או בתיכון", כתב ושאל את הנער לגילו. כשזה הדגיש שהוא בן 15, שכידוע, זה אינו גיל ההסכמה בישראל, אלי ענה לו: "אני אשמח להדריך אותך, מה שנקרא לגדל אותך. חוץ מנשיקות ומזמוזים, זו קצת בעיה כי אתה צעיר מדיי, אבל נראה איך תתנהג".

>> צפו בפרקים המלאים של "חי בלילה" ב-makoTV

מהר מאוד הגיעה גם שיחת הטלפון, וכבר שם הצהרת הכוונות הייתה ברורה: "נתחיל בנשיקות, מזמוזים ונראה, נראה עד איפה זה יזרום. לא הכל ביום אחד וגם לא ביום הראשון. לאט לאט". משם, אלי נסע ממקום מגוריו במרכז הארץ עד לאשקלון, בציפייה להיפגש עם הנער, אך במקום נפגש עם הפעילים של אבי דוביצקי. הוא כמובן בחר להכחיש את ההאשמות: "אני לא מתכוון לעשות איתו שום דבר, אמרתי לו את זה בצורה מפורשת, לא מתכוון לגעת בו, לא מתכוון להתעסק עם התלמידים".

אתמול (א') נחקר אלי ועם סיום החקירה שוחרר בתנאים מגבילים לביתו. כעת הוא בבית, והחקירה נמשכת. משמעות הדבר היא שבמידה והחקירה תסגר, הוא יוכל להשתלב בתחום ההוראה בעתיד.

המשפחה בחרה שלא להגיב.

>> לוח שידורים ערוץ 12 

"חי בלילה": ראשון עד חמישי ב-22:40, קשת, ערוץ 12