הבוקר החלו הריסות הבניין ברחוב פין 1 בתל אביב, אותו בניין שהיה מקום משכנם של סוחרי סמים, נרקומנים, סרסורים וזונות. עבור בוקי נאה, כתב הפלילים הוותיק, מדובר באירוע מרגש במיוחד והוא הגיע להיפרד מהמקום שלימים זכה לכינוי "המקום הכי נמוך בתל אביב". כחלק מהפרידה המרגשת, הוא עלה על אחד הטרקטורים ולקח חלק בהריסת הבניין שהיה אחד מהמקומות הקבועים בהם היה עובר בסיורים שהוא מדריך בדרום העיר.

>> לעמוד הפייסבוק של חי בלילה

"זה יום היסטורי", מספר לנו בוקי, "הבית הזה חשוב מאוד להיסטוריה של עם ישראל. כל כך הרבה מעשי שוד פוענחו בזכות תצפיות שהיו על הבית, כל השודדים בסופו של דבר היו מגיעים גם לכאן ונתפסים". "אנשים באו ברגעי עצב ובדידות לקבל חום ואהבה בבניין הזה, בתקופות מסוימות הוא אכלס 20 בתי בושת", הוא מספר בציניות אופיינית. אז איך הפך בניין תמים בתל אביב למקום "הכי נמוך"? "פעם זה היה מרכז המבצעים של אגד, וכשהתחנה המרכזית עברה מקום הוא הפך להיות בית מלון זול ועד מהרה גם לבית בושת". 

לאחר שעלה על הטרקטור שהרס את הבניין, ולקח חלק ברגע ההסטורי, בוקי לא יצא משם בלי פריט לאספנים בלבד: "לקחתי את השלטים מהרחוב כמזכרת", הוא מספר ונזכר במקרה בו ניסה לעשות קצת טוב בתוך כל הרע הזה: "שילמתי פעם לבעל הבית 600 ₪, השכרתי ממנו ארבעה חדרים ביום סוער במיוחד כדי לתת בית חם למי שאין לו איפה לישון, אבל גם זה ירד לטמיון כאשר החדרים הפכו לחדרים בהם שוכרים שירותי זנות", הוא מסכם.

 חי בלילה: א'-ג' ב-23:25