לאחר תלונות רבות של תושבי כפר יונה על הקמת רעש מבית בשעות הלילה, הוזעקו שוטרים למקום כדי להרגיע את המהומה. עימות לא צפוי פרץ במקום, וההתפזרות יצאה מכלל שליטה. חנה בביאן, אחותה של אלמוג כהן בת ה-17 שהותקפה באירוע, סיפרה לנדב בורשטיין בתכנית "חי בלילה" מה בדיוק קרה שם.

"נערכה מסיבת יום-הולדת של חברה של אלמוג", סיפרה בביאן. "הייתה מוזיקה, שתיה, ריקודים ואווירה שמחה. סביב 23:00 הגיעו שוטר ופקח וביקשו להנמיך את המוזיקה. בעלת הבית, אמה של ילדת יום ההולדת, צייתה אך השוטר החליט שהוא נותן דו"ח ואמר שיחרים את מערכת הקריוקי. השוטר התנהג באלימות לבעלת הבית, ומשך אותה בשיער". חנה בביאן המשיכה וסיפרה: "אחותי הוציאה את הסמארטפון והחלה לתעד את כל המעשים של השוטר. כשהוא ראה אותה מצלמת אותו הוא הדף אותה וסובב אותה. היא צעקה 'תעזוב אותי' והוא ניסה לחטוף לה את הטלפון מהיד. כתוצאה מזה היא נקעה את היד ויש לה סימנים כחולים. הוא נתן לה אגרוף לפנים והיא התעלפה. אלמוג שוחררה מבית החולים אבל מעבר לזה שהיא חבולה פיזית, היא גם בטראומה נפשית".

תגובת משטרת ישראל: "במהלך הלילה התקבלו במשטרה דיווחים רבים על הקמת רעש מבית בכפר יונה. השוטרים נאלצו להגיע למקום מספר פעמים, ביקשו להנמיך את עוצמת הרעש ולבסוף ביקשו לרשום דו"ח על הקמת הרעש. בעת ההתפזרות הותקפו השוטרים על ידי בעלת הבית, בת 38, ובני המשפחה, תוך צעקות, קללות ושימוש בשפה בוטה. החשודה שרטה, בעטה ודחפה את השוטר, ולאחר שהוכנסה לניידת, פתחה את הדלת ומילטה את אמה בחסות ההמולה במקום. החשודה נערה בשנית ונחקרה באזהרה על עבירות של תקיפת שוטרים, הפרת סדר והפרעה לשוטר במילוי תפקידו. החשודה הובאה לפני בית משפט שהחליט על הרחקתה מכפר יונה למשך 6 ימים".

"חי בלילה": ראשון עד חמישי ב-23:25, קשת, ערוץ 12