לא פעם אנחנו נתקלים למרבה הצער במקרים של ישראלים שמתנהגים בצורה מבישה ולא ראויה בחו"ל, אך הפעם נראה שמדובר בחציית גבול של ממש. בסרטון שמופץ בוואטסאפ בימים האחרונים, אפשר לראות ניסיון להפשיט צעירה על הבמה, מול חבורת נערים. זה קרה במהלך מסיבת בריכה שיצאה משליטה ונערכה רק לפני מספר ימים באחד המלונות שבאיה נאפה, קפריסין. מרבית המבלים במקום היו תלמידי תיכון ישראלים בחופשת קיץ, נערים בני 16-17 בלבד. 

מצפיה בקטע, אפשר ללמוד שהנערים חדלו מהמעשה המביש והפוגעני רק לאחר שכרוז נשמע קורא להם להפסיק, בעברית. אחרי שהופץ הסרטון, הוא הפך לשיחת היום אצל הצעירים הישראלים שנמצאים כרגע באיה נאפה. מיה מלכה, הנופשת באחד המלונות באי, סיפרה ל"חי בלילה": "הבחורה שבסרטון באה מטעם הצוות לבדר את הבנים. מה שעשו לה היה מביש ומזעזע, המסיבה היא של ישראלים אז המקרה נוגע לכולנו".

נשאלת השאלה מי לוקח אחריות על האירוע ודואג שלא יחזור על עצמו? מחברת "השטיח המעופף" נמסר בתגובה: "חברתנו רואה בחומרה רבה את התנהגות הנערים הישראלים במסיבה ומגנה בכל תוקף את הפגיעה בנערה. החברה, כמו מרבית החברות המטיסות לקפריסין, מוכרת כרטיסים למסיבות, אך אינה מארגנת או אחראית על התנהלות המסיבה. הבחור שנמצא בסרטון וכביכול מנחה את האירוע בעברית אינו קשור לחברה".