"הורד ספר על התקן תוך רחמי", "הורד ספר תנוחות סקס עם תמונות בתלת מימד" ו"הורד ספר נישואי לילה ומנהגיו" – אלו הכתובות שמלוות את התמונות הבאות – כולן מתוך חשבון הטוויטר "Persianhotbook" – ספר פרסי לוהט בתרגום חופשי – שמוצג כ"הספרייה הראשונה של ספרי הסקס הלוהטים בשפה הפרסית", ומאפשר הורדה למחשב של ספרים המלמדים חינוך מיני. עד הבוקר היו לו רק 13 עוקבים – אחד מתוכם הוא לא אחר מאשר ראש ממשלת ישראל – ביבי נתניהו.

הכי לוהט בפרסית (צילום: twitter)
מתוך הספרייה הראשונה של ספרי הסקס הלוהטים בשפה הפרסית מתוך: Persianhotbook | צילום: twitter

השילוב המוזר לא חמק מעיניה של התקשורת – כבר אתמול פרסם האתר times of Israel כתבה בנושא, כאשר בעקבותיו הסירה לשכת ראש הממשלה את החשבון מרשימת העוקבים לאלתר ודיווחה כי מדובר בטעות – מה שלא הפריע לעשרות משתמשי טוויטר פרסיים ואיראנים שעדיין שומרים טינה לביבי בעקבות נאום הג'ינס – אפשרות לצחוק עליו.

"לשכת רוה"מ אינה קשורה לחשבון"

כך למשל כתב איעד אלבגדאדי (IAD ELBAGDADI), ש"זה מסביר את ה'קו הנוקשה' של ביבי נגדנו" ולמשתמש נוסף בשם richards1052 להניח ש"ביבי כנראה לומד את הגרסה האיראנית של הקאמה סוטרה".

הכי לוהט בפרסית (צילום: twitter)
תמונה מתוך הספרייה הראשונה של ספרי הסקס הלוהטים בשפה הפרסית מתוך: Persianhotbook | צילום: twitter

ממפלגת הליכוד, שמפעילה את חשבון רה"מ נמסר כי "מדובר בתקלה והנושא נבדק. בכל מקרה, החשבון הוסר לאלתר". דובר ראש הממשלה, מארק רגב, הוסיף כי הוא "שמח לבשר שלשכת נתניהו אינה קשורה לחשבון". – כל זה לא מנע ממספר העוקבים אחרי חשבון הטוויטר האיראני להכפיל – ואף לשלש את עצמו רק בשעות האחרונות.

חי בלילה, ראשון עד שלישי, 23:00