הדס שטייף נוהגת לפרסם בפייסבוק שלה בעיקר פרשות בעלות משקל, אבל אמש פנתה שטייף לעסוק דווקא בפרשה אחרת בעמוד הפייסבוק שלה – קלילה או כבדה? תחליטו בעצמכם: "את מי אוהבת האישה יותר מבעלה? היא שואלת ועונה: תושב הצפון הרגיש שאשתו מתרחקת ממנו, טוענת שהיא חולה ומרגישה רע ולכן גם דוחה אותו במיטתם. הבעל היה בטוח כי הסיבה לכך, רק אחת – לאשתו יש מאהב".

"האישה מבלה שעות עם כלב המשפחה"

הבעל, כך היא מספרת, החליט לשכור את שירותיה של חברת חקירות כדי לברר האם אשתו מחזיקה מאהב. אבל למרות המעקבים המרובים, החוקרים לא איתרו גבר זר בסביבתה: "אין מאהב", דיווחו החוקרים לבעל. "מה שכן ראו", כותבת שטייף, "שהאישה מבלה שעות על שעות עם כלב המשפחה. היא נראתה איתו על חוף הים, מטיילת איתו שעות, מפנקת אותו, משקיעה בו מרעיפה עליו חום ואהבה".

הבעל החליט לחקור בעצמו, שכר מצלמות, התקין בדירה וגילה. אכן. האישה לא אוהבת אותו, היא אוהבת את כלב המשפחה, ומעדיפה את חברתו, כולל את חברתו המינית על פני זו של בעלה. נעלב ופגוע, ביקש להתגרש ממנה". 

לאחר בדיקה שערכנו עם חברת החקירות אותה שכר הבעל, התברר כי אכן, מדובר בסיפור אמיתי לחלוטין מה ששוב מוכיח - המציאות חזקה מכל דמיון.

חי בלילה, ראשון עד שלישי, 23:00

בואו לעקוב אחרינו בפייסבוק