הצעת נישואים בשידור חי

קובי ברכה כתב בפייסבוק של "חי בלילה" שהוא רוצה להציע נישואים לאשתו. בורנשטיין לא היסס – וקצת אחרי חצות העלה אותו לשיחת ועידה, עם מירי, בת הזוג שלו – שישנה אותה שעה אצל ההורים. היא ענתה לטלפון חצי מנומנמת – רק כדי לגלות, בשידור חי, שקובי מציע לה להינשא. היא לא חשבה הרבה – ומיד אמרה "כן"!

 

מזל טוב! התינוקת שנולדה ב2014

בשעה 01:00 עלה לשידור יוסי אלבז, אב גאה, שבתו השלישית נולדה כמה דקות לפני כן. בשיחה עם בורנשטיין, בזמן שהוא מחזיק את התינוקת, סיפר על ההתרגשות, איך זה להיות אב ל3 בנות, וגם ביקש להתייעץ עם הגולשים – איך כדי לקרוא לבתו. הצופים שלנו המליצו על השמות: סיון או מאי.

 

הספה החמה: מצעד השירים

במהלך הלילה ביקרו עשרות צופים את ליהיא גרינר ויורן דוידי, שאירחו אותם לשיחה על הספה החמה שלנו. 2 מהם בחרו גם לשיר – במקום השלישי – בשעה 2:00 ביצעה הזמרת מריאז' שיר בפרסית, ואילו במקום השני - לקראת 03:00 הגיע תומר מקריית אתא – הוא הנעים בגרסה משלו ל"חיוכים" של חוה אלברשטיין – וזכה למחיאות כפיים סוערות

 

הנאמבר המנצח: דיימונדז

במקום הראשון - השיר הלוהט ביותר בערב – דיימונדז, במקור של אביבית בר זוהר – בוצע על ידי גרינר ודוידי על הספה החמה – ללא חזרות – וללא עכבות. את השיר ביצעו השניים 3 פעמים במהלך המשדר – כולל פעם אחת עם בורנשטיין, שהתפוצץ מצחוק במהלכו.

 

אימון כושר: עם טל שחם

בשעה 06:00 – אחרי שידור רצוף של מעל 6 שעות – הגיעה לאולפן מאמנת הכושר טל שחם – לשעת כושר עם נדב בורנשטיין באולפן, ועם יוליה פלוטקין מחוצה לו. מהר מאוד הצטרפו גם גרינר ודוידי. לאחר 5 דקות – כשבורנשטיין כבר היה על סף אובדן נשימה – נגמר האימון – וקצת אחריו, נגמר גם השידור.

 

חי בלילה - רביעי, חמישי ושבת ב-21:00