זה לא תמיד קל למצוא עבודה מתאימה ובתנאים הנכונים, במיוחד לחיילים משוחררים חסרי ניסיון תעסוקתי. עבודה בבר נחשבת למשרה שאפשר להתחיל לעבוד בה גם בלי עבודה קודמת בתחום ולרוב גם כלול בה שכר יפה למשרה התחלתית. בחור בשם איציק חביב שזיהה את הצורך פנה לנשים רבות, כשמרביתן חיילות משוחררות, והציע להן סוג של הצעת עבודה כברמניות בבר. הוא הבטיח 85 שקל לשעה ואף יותר, אלא כשהן מבקשות ממנו עוד פרטים, השיחה הופכת למשהו אחר לגמרי.

חביב, בעלים לשעבר של כמה ברים ומי שמצהיר שבכוונתו לפתוח בר נוסף בראשון לציון, פנה לבחורה בשם אלמוג, ובמקום לשאול אותה האם יש לה ניסיון או איזה ניסיון יש לה, הוא שלח לה הודעות וביקש ממנה דברים אחרים לגמרי: "להיות ברמנית זה אומר להיות חרוצה וסקסית בטירוף. מתוך 20 בנות רק אחת מתאימה, זה לבוש פרובוקטיבי" הוא כתב לה. בשלב הזה הוא ביקש ממנה לשלוח תמונות חושפניות שלה כדי להוכיח לו שהיא אכן ראויה. כמובן שהיא סירבה ובתגובה היא פרסמה את ההתכתבויות ביניהם ברשתות.

"הוא דרש תמונה לראות שאני מינית מספיק לעבוד" (צילום: מתוך "חי בלילה", קשת12)
"הוא ביקש תמונות שלי בלבוש מנימליסטי" | צילום: מתוך "חי בלילה", קשת12

"הוא דרש תמונה לראות שאני מינית מספיק לעבוד" (צילום: מתוך "חי בלילה", קשת12)
"ההטרדה שלו הייתה מאוד שיטתית" | צילום: מתוך "חי בלילה", קשת12

נשים נוספות התלוננו על מקרים דומים שחוו בהתכתבויות שלהן עם חביב. עדן סיפרה למערכת "חי בלילה": "הוא שאל אם יש לי חבר, ואם אין לי אז למה. הוא גם רצה לדעת לאן אני יוצאת ומה אני חושבת שנחשב לבוש סקסי לברמנית. הוא ביקש תמונות שלי בלבוש מנימליסטי". עדי, בחורה נוספת שדיברה איתו שיתפה גם: "ההטרדה שלו הייתה מאוד שיטתית, משהו הרגיש לי מאוד חזרתי והרגשתי שאני לא הראשונה, וגם ממש לא האחרונה. אני פשוט הייתי בהלם כמה בן אדם יכול להיות רע". מתלוננת נוספת הוסיפה: "השיחה הייתה לא לעניין, במיוחד שזה למישהי שאמורה לעבוד אצלו ושהוא מעסיק בחורות צעירות. הוא בעיקר דיבר על מיניות וביקש תמונות לראות אם אני מספיק מינית לעבודה".

"הוא דרש תמונה לראות שאני מינית מספיק לעבוד" (צילום: מתוך "חי בלילה", קשת12)
"ההטרדה שלו הייתה מאוד שיטתית | צילום: מתוך "חי בלילה", קשת12

אחד מבעלי הברים שאיציק טוען שבבעלותו סיפר שהגישו עליו תלונה כבר לפני כשנה בגין התחזות. איציק מצדו בתגובה לתוכנית הכחיש כל קשר לבחורות או לסיפור בכלל.