אז כמה חברי כנסת מוכנים להודות שהתנסו בעבר בסמים קלים? בדיוק עשרה אחוז מנבחרי הציבור - 12 חברי כנסת ליתר דיוק - הודו עד כה.

ברשימה ניתן למצוא כמה מאנשי מפלגת "יש עתיד" דווקא, חברת הכנסת עדי קול שניסתה פעמיים ויפעת קריב – הטוענת ש"עישנה פעם בג'מייקה". גם חבר הכנסת יואל רזבוזוב מ"יש עתיד" הודה שהתנסה בצעירותו.

לפני הפרטים שמסרה יחימויבץ' באותו ראיון, ההתנסתות האחרונה שלה אירעה בגיל 37, כשעוד הייתה  עיתונאית. עוד הודו ממפלגתה הח"כים מיקי רוזנטל, איתן כבל, סתיו שפיר ואבישי ברוורמן.

ממפלגת מרצ הסכימו להודות הח"כים תמר זנדברג, מיכל רוזין ואילן גילון. כל המתוודים משתייכים למפלגות המרכז-שמאל, איש לא מהימין. האם יש סטלנים רק במחנה השלום? או שיש שקרנים רק בימין?

"נראה לך שאני אענה לך?"

אבל מה לגבי הכתבים הפוליטיים שלנו שמסרבים להרפות מהסוגייה? הפרשן הפוליטי של ערוץ 10, רביב דרוקר, הצהיר בפני מערת "חי בלילה" כי "לא עישנתי בחיים, אפילו אלכוהול לא שתיתי בחיים - אני חנון מדי". 

כתב חדשות 2, עמית סגל – שגם ערך את המדגם – החליט להתחכם  ושאל אותנו בחזרה: "האם עישון פסיבי של ווינסטון לייט נחשב?" 
מי שסירבו לענות על השאלה שלנו היו מגישת "פגוש את העיתונות" רינה מצליח שהשיבה "נראה לך שאני אענה לך?" ואילו כתבת הערוץ הראשון איילה חסון השיבה שהיא "לא משתתפת בשאלונים ובסקרים". 

ומי בכל זאת הפתיע וסיפק את הסחורה? איש התקשורת ינון מגל, לשעבר מגיש החדשות בערוץ 1 מודה: שכן, "בנסיבות חברתיות".

חי בלילה, ראשון עד שלישי, 23:00

בואו לעקוב אחרינו בפייסבוק