הוא אחד האנשים הכי מפורסמים ברשת, יש לו מופע מצליח בבתי הקזינו המובחרים של לוס אנג'לס ואת זמנו הפנוי הוא מעביר באימונים מפרכים וסיבוב הופעות חוצה עולם. למרות כל אלה, מצאנו זמן לתפוס לשיחה קצרה את פלוריאן קוהלר, פעלולן ביליארד בן 26 בלבד.

קוהלר נולד בדרום צרפת, ואת המשיכה לכדורים הצבעוניים גילה בגיל 18, אז קיבל את שולחן הביליארד הראשון בחייו והחליט שאת אותה משיכה הוא יפתח לכיוון שונה מהמקובל: "מיד אחרי שקיבלתי את השולחן הראשון נכנסתי לרשת כדי לצפות בכל מיני טריקים מסביב לעולם והחלטתי שבמקום ללמוד את המשחק הרגיל אני אתמקד דווקא בזה", הוא מספר, "שנה לאחר מכן חשבתי לעצמי למה אנשים עדיין עושים טריקים בני חמישים שנה ויותר והתחלתי להמציא תרגילים משלי פחות או יותר."

"אני מתאמן עד שהאצבעות שלי מדממות"

את הפריצה הגדולה שלו, כמו רבים מכוכבי שנות האלפיים, עשה פלוריאן דרך הרשת אחרי שצילם את עצמו מלהטט בין שולחנות, העלה את הסרטונים ליו-טיוב והפך לתופעה ויראלית. לצערו (או לשמחתו, תלוי איזה שיווק אתם שואלים) לא מעט ספקות החלו לעלות בנוגע לאמינות התרגילים, זכות הדיבור במקרה הזה היא לגמרי שלו: "אנשים מקנאים כי הם חושבים שאת מה שאני עושה בוידאו אני לא יכול לעשות במציאות אבל זה שקר", הוא נחרץ בדעתו, " אני עושה גם מופעים חיים ואלו לחלוטין לא טריקים אלה פשוט אימונים. אני מתאמן לפעמים עד שאצבעות שלי מדממות."

עוד בתכניות קשת:

שקופים, ביליארד (צילום: www.nottagedesign.com)
מסקרן איך זה היה נראה על שולחן שקוף | צילום: www.nottagedesign.com
שלוש שעות ביום הוא מתאמן על התרגילים יוצאי הדופן שלו, ורוב האימון מתרכז בלסובב את הכדור נכון, או להקפיץ אותו מעל המכשולים שהוא מציב לעצמו. התרגיל הכי קשה שביצע עד היום היה כששלח את הכדור הלבן לקצה השולחן, והוא חזר בצורה מפתיעה כדי להכניס שני כדורים נוספים: "זה תרגיל מסובך במיוחד כי הוא דורש לא רק כישרון אלא גם הרבה מזל", הוא מסכם.

אחרי הקושי מגיעה כמובן הגאווה, ויחד איתה התרגיל שמבחינתו שם אותו על מפת הטריקים העולמית: "תרגיל ה'סיבוב הכפול' בו הכדור יוצר לדרך ותוך כדי תנועה אני מכה בו שוב ושוב כשכל פעם הוא מתחיל סיבוב נוסף הוא הטריק בו אני הכי גאה", הוא מספר, " חוץ מזה, שכרגע אני היחידי בעולם שיכול לעשות את זה כרגע."

"אשמח להגיע גם לישראל"

אותה גאווה תיקח הקרוב את קוהלר לסיבוב עולמי בו יעבור דרך פלורידה, קוריאה, ווגאס דוברי ושוויץ, וגם לישראל ייתכן שהוא יגיע בקרוב, בטח אם זה תלוי בו: "אף אחד עוד לא יצר איתי קשר, אבל אני אשמח להגיע לישראל."

לפני שעלה על המטוס ליעד הבא, שאלנו אותו לגבי השימוש ב"דוגמנית הטריקים" שלו, והאם באמת יש צורך באישה שתעזור לו לקדם את היכולות: "זה לגמרי שיווק", הוא ממהר לגונן על עצמו, "אם אתה מנסה למכור מוצר אתה חייב להיעזר באישה גם אם זו משחת שיניים. לסרטון יו-טיוב יהיו מיליון צפיות, אבל אם תהיה בו אישה הכמות תכפיל את עצמה בעשר". 

"חי בלילה", רביעי, חמישי ושבת, 23:00