הזמר איתי לוי לא הצליח להתחמק השבוע מתגובות חריפות במיוחד שהופנו כלפיו, אחרי שמתח ביקורת על ניהול משבר הקורונה בישראל. כשברקע עשרות הופעות מבוטלות, סיפר הזמר על נזקים של מיליונים ואמר שלדעתו צריך לבודד את קבוצות הסיכון ולשחרר את שוק העבודה. רבים זעמו על הדברים ולא חסכו במילים כדי לבטא זאת, כשבין היתר הם מתייגים אותו כמנותק ממצוקות החלשים. 

אמש (ראשון), התייחס הזמר לדברים כשבא לספר לנדב בורנשטיין בחי בלילה על התוכנית החדשה שלו, "מסיבה ב-24 עם איתי לוי", שתעלה הערב (18:00) בערוץ 24 החדש. "באתי מהמקום הכי נמוך בחיים. זה סופר כבר אבל לאלה שלא הבינו את זה, אנחנו פה בשביל להסביר", עקץ, "הלוואי והייתי איזה קוסם שיש לו את כל הכסף שבעולם, הייתי מחלק אותו לכולם. אני יודע מה זו מצוקה, שסוגרים את הברזים ומנתקים את החשמל. זה פחד אלוהים. בואו נתעורר, כולנו בני אדם. החרדה הקיומית לא עוזבת את המוח". 

איתי לוי (צילום: ערוץ 24 החדש)
איתי לוי | צילום: ערוץ 24 החדש

איתי הסביר שבדבריו קרא להציל את המשפחות והמדינה מפני עוני והדגיש כי מאחורי כל אומן יש שרשרת ארוכה של אנשים שנפגעה. "הופעה של אמן לא נגמרת באומן עצמו. יש מנהלי במה, יש את הנהג שלוקח את הנגנים, תאורה, מסכים", אמר וחשף את התנאי שהציב בתמורה לתוכנית החדשה, "אמרתי שאני מוכן בתנאי שהנגנים שלי מנגנים איתי, וזמרת הליווי שלי גם תהיה. שכל יום הם יהיו איתי".