הלווו חברים,אז אתמול פתחתי את השידור בנעלי עקב. זו הייתה מחווה שובבה לדיילות אל על. הן ייאלצו לקבל את פני הנוסעים בעק...

Posted by ‎חי בלילה - נדב בורנשטיין‎ on Monday, June 15, 2015

תגובות הומופוביות נגד מנחה "חי בלילה" נדב בורנשטיין

אחרי שחברות כנסת רבות ביניהן גילה גמליאל, השרה לענייני שוויון מגדרי, הצטרפו למאבק הדיילות נגד אל-על, מנחה "חי בלילה" - נדב בורנשטיין החליט גם הוא להביע את תמיכתו ב"מחאת העקבים" ובחר בדרך מקורית לעשות זאת. בורנשטיין, הנחה אמש את התכנית כשהוא נועל עקבים ואף העלה על כך פוסט בעמוד הפייסבוק שלו. התגובות החשוכות לא איחרו להגיע, והנה מה שהיה לו להגיד על זה.

לכתבה המלאה

800 מוזמנים, קייטרינג ודיג'יי, אך ללא אולם לחתונה

קובי וזוהר היו אמורים להתחתן באולם "עדיה", יום אחרי שאישה אחת נהרגה ועשרות נפצעו מקריסת מערכת התאורה במקום. הזוג נותר עם 800 מוזמנים, רב, קייטרינג, די ג'יי ושמלה, אך ללא אולם. הזוג פנה לקהל הרחב בבקשה לסיוע במציאת אולם חלופי ומערכת "חי בלילה" התגייסה לעזרתם, יחד עם עזרת הגולשים - ובסוף זה עבד.

לכתבה המלאה

זוהר וקובי היו אמורים להתחתן מחר באולם "עדיה" שביבנה - אבל אחרי האסון - הם נותרו עם 800 מוזמנים, עם די ג'יי וקייטרינג - ...

Posted by ‎חי בלילה - נדב בורנשטיין‎ on Tuesday, June 23, 2015

איטליה בשוק: הטעמים החדשים של פיצה האט

הרשת העולמית זונחת את הקהל המבוגר ופונה בקמפיין חדש לצעירים - פיצות בטעמים. מבצק בטעם דבש ועד בצק בטעם בייגל מלוח, רטבים חדשים ועוד שילובים מוזרים ומפתיעים. מפיצה האט ישראל עוד לא התקבלה תגובה רשמית אבל אנחנו מקווים שנפגוש פה לפחות חלק מהטעמים החדשים ורצוי שזה יהיה בקרוב. בון אפטיטו.

לכתבה המלאה

מחיר התהילה: כמה שווה מושיק עפיה אחרי האח הגדול VIP?

שבוע לאחר שמושיק עפיה הוכרז כמנצח של האח הגדול VIP, מערכת "חי בלילה" יצאה לבדוק: כמה שווה מושיק של אחרי הזכייה? כמה יעלה לכם להזמין אותו להופעות? ומה מכל זה באמת הולך אליו?

"עומד לחזור למרכז העניינים". עפיה (צילום: האח הגדול VIP, שידורי קשת)
"עומד לחזור למרכז העניינים". עפיה | צילום: האח הגדול VIP, שידורי קשת

לכתבה המלאה

מסמיליאנו על הזכייה ב"מאסטר שף": "קיבלתי תמורה לכל ההשקעה שלי"

לאחר שהרשים את השופטים עם מנת כפתורי הפרמז'ן וזכה בתואר "המאסטר שף" הבא של ישראל, מסמיליאנו די מטאו סיפר בראיון חגיגי ל"חי בלילה" על ההתרגשות שהייתה לפני הגמר, ההתערבות שלו עם רחל ("אני חייב לה 1000 נשיקות"), ועל הסיפוק הגדול שהוא מרגיש כעת. הראיון המלא עם הזוכה המאושר.

מסימיליאנו עולה לגמר של מאסטר שף (צילום: מתוך מאסטר שף 5, שידורי קשת)
מתוך "מאסטר שף 5" | צילום: מתוך מאסטר שף 5, שידורי קשת

לכתבה המלאה

שרון גל על אביבית בר זוהר: "בחורה מקסימה"

תמונה שהועלתה לרשתות החברתיות בה נראו ח"כ שרון גל ואביבית בר זוהר מבלים במסיבה, הפכה אותם לזוג חדש. השניים אמנם הכחישו, אבל השמועות סיפרו שהוא כבר נפגש את ההורים. בראיון קצר ל"חי בלילה" סיפר חיים אלדר, איש יחסי הציבור שהכיר בין השניים, על הקשר החדש. ואילו ח"כ גל טרח להבהיר: "לא כל דרינק הוא מערכת יחסים".

לכתבה המלאה

אל יתהלל: הפאדיחה של בוז'י

יו"ר המחנה הציוני בוז'י הרצוג, התארח בחדשות ערוץ 2 במהלך הבחירות והכריז כי הוא הולך לנצח, להכריע את נתניהו ולהרכיב את הממשלה הטובה ביותר למדינת ישראל. הבעיה היא שאת כל אלה הוא מנה תחת פרשנותו האישית לפסוק תנכ"י שמשמעותו מזהירה בדיוק מפני התרברבות שכזאת. פוליטי, אבל לא קורקט.

לכתבה המלאה

מחאת רשת חדשה: "קסטרו לא רוצים אותנו"

"מידה 46 זה לא הטעם של קסטרו", כך נטען שאמרה מנכ"לית הרשת, אתי רוטר, לבעלות עמוד הפייסבוק 'אין לי מה ללבוש: מלכוד 42', שנוצר כמחאה על מודל היופי שמציבות חברות האופנה. הפוסט שכתבו בעקבות הפגישה הצית מחאת רשת והפך ויראלי: "הזדעזענו, נפגענו ובעיקר לא האמנו". רוטר בתגובה: "אנו מכבדים, מוקירים ומודים לכל לקוחותינו".

לכתבה המלאה

התפריט של ראש הממשלה: ארנב בזיתים ולובסטר בלמון גראס

אל הביקורות על הוצאות המעון בירושלים ובקיסריה, הצטרפו הטענות שבמהלך סוף שבוע באיטליה בו נפגש בנימין נתניהו עם ראש הממשלה האיטלקי, סעדו המנהיגים במסעדה שמגישה בין היתר מנות לא כשרות. למה היה חשוב לקיים את הארוחה דווקא שם? "חי בלילה" עם כל הפרטים על הביקור של ראש הממשלה בארץ המגף.

לכתבה המלאה

בעקבות פרויקט נשים אמיתיות של mako: "התגובה הכי הזויה שקיבלתי הייתה הצעת נישואים"

אחרי הפרויקט של באזפיד, בו נשים אמיתיות לבשו בגדי ים ממותגים, גם כאן אצלנו ב-mako קיבצנו כמה נשים ששמחו להצטלם ולבדוק האם הגירסה האמיתית מתקרבת לגירסת הדוגמנית שבז'ורנל. יובל פגי, משתתפת בפרויקט, סיפרה בראיון ל"חי בלילה" על התגובות שקיבלה בעקבות התמונות.

 לכתבה המלאה

>> לעמוד הפייסבוק של חי בלילה