סיפור קשה על חשד לפדופיליה מעורר סערה ברשת. צעיר בן 25 תועד בסרטון בו הוא נראה חושף את איבר מינו לעיניה של ילדה בת 12, ומנסה להתקרב אליה. למרבה המזל, אביה של הילדה הצליח למנוע את האסון, כשהגיע למקום ההתרחשות וגרם לחשוד לברוח מיד. 

החשוד נעצר לאחר פרסום הסרטון ושוחרר למעצר בית, אלא שדווקא אחרי השחרור מתגלים פרטים נוספים, שעשויים להשפיע על הפרשה. מבדיקת מערכת "חי בלילה", עלה כי ככל הנראה מדובר בעבריין מין סדרתי, שכן לאותו צעיר מיוחסות עוד שתי עבירות דומות. על פי החשד, באירוע דומה הוריד החשוד את מכנסיו בפני ילדה קטנה, כל זאת, כשהוריה לא היו בסביבה. 

המקרה גרם לבהלה בקרב תושבי בני ברק, אזור מגוריו של החשוד, כששאלה אחת עולה כנגדו: איך המשטרה הסכימה לשחרר אותו למרות כל הראיות שבידיה? שני שטלריד, פעילה למען נפגעי תקיפה מינית, פרסמה פוסט נוקב בנושא, בו כתבה בין היתר: "איזה אדם בעל לב משחרר אותו למעצר בית? הוא מסוכן לציבור".

גורמים במשטרה עדכנו כי נגד החשוד הוגש כתב אישום בגין מעשים מגונים בקטינות, אך בית המשפט החליט לשחרר אותו למעצר בית באיזוק אלקטרוני. עורך דינו מסר כי לצעיר אין עבר פלילי, ולאחר למידת חומרי החקירה הוא יגיב בבית המשפט.

"חי בלילה": ראשון עד שלישי ב-23:25