זה נשמע כמו הסיוט של כל הורה - מורה לתלמידות בנות 10 שמטריד ומנצל אותן. הסיפור הזה מתחיל בפוסט בפייסבוק שמפרסמת אמא לילדה בבית ספר ברמלה, שם היא כותבת ומסבירה איך המורה של הילדה שלה מבקש ממנה ומהבנות בכיתה לגעת בו, לעשות לו מסאז' בגוף ומעשים מגונים נוספים. "הוא היה מבקש מהתלמידות לעשות לו מסאז' בגוף, בידיים וברגליים. הן באמת עשו לו מסאז' " מספרת אותה אמא על המקרה המטריד, "הוא גם ביקש מחלק מהתלמידות שיעשו לו מופע דוגמנות, לדגמן לו. הגשנו תלונה במשטרה ואחרי יומיים סגרו את התיק".

אותה אמא מספרת על מקרה נוסף, בו הילדה הפריעה בשיעור ואותו מורה החליט להעניש אותה: "הוא אמר לה שהיא לא יוצאת לשיעור ספורט. היא נשארה בכיתה לבד, ואז חברה באה לשבת איתה. הוא עלה לשיעור ואמר לה: 'את רוצה לצאת עם החברים? תעשי לי מסאז' ותרביצי לי ככה על הידיים', הוא הראה לה איך עושים את זה". המורה הורחק מבית הספר הנוכחי ונפתחה חקירת משטרה שהופסקה לאחר יומיים. לאור הפרסומים השונים בנושא המשטרה החלה שוב לחקור.

לעמוד הפייסבוק של "חי בלילה"

משטרת ישראל מסרו בתגובה: "החקירה אמנם הסתיימה תחילה לאחר שקצין חקירות סבר כי אין מקום להמשך הליך במישור הפלילי, אולם בהמשך הוחלט במשטרה להמשיך בחקירת המקרה לאחר שיחה עם המתלוננים. נכון להיום חקירת המקרה עודנה מתנהלת במשטרה ומטבע הדברים לא נוכל לפרט אודות חקירות מתנהלות".

>> לוח שידורים ערוץ 12 

"חי בלילה": ראשון עד חמישי ב-22:40, קשת, ערוץ 12