גן הילדים עדיין לא בנוי (צילום: תומר ושחר צלמים, צילום ביתי)
לא נעים לראות גן לא בנוי (צילום מתוך האינסטגרם של ענת בן משה) | צילום: תומר ושחר צלמים, צילום ביתי
את התמונה הבאה, בה רואים אתר בנייה שצולמה אתמול, מצאנו באינסטגרם. על פניו נראה כמו אתר בנייה רגיל, אבל מסתבר שמדובר בגן ילדים בשכונת נחלת יצחק בתל אביב. שאמור לקבל ילדים כבר מחר. ענת בן משה, אמה של יעלה, שצילמה את התמונה מספרת למערכת, כי היא מחכה כבר מספר שבועות למכתב הזמנה למפגש ההורים עם צוות הגן והזמנה לבקר בו לקראת שנת הלימודים החדשה, לאחר שבמאי האחרון קיבלה מכתב עם שיבוץ בתה העולה לגן עירייה. 

כשהמכתב המיוחל לא הגיע, החליטה ענת לפני כחודש, לנסות לאתר את הגן בעצמה. בכתובת שהופיעה על המכתב מעיריית תל אביב לא היה גן. כשכבר הצליחה להשיג את מחלקת הרישום בעירייה הם לא ידעו להסביר לה היכן נמצא הגן. ענת ניגשה לכתובת הגן, ומצאה לאתר בנייה.

אתמול, יומיים לפני פתיחת השנה החדשה, הצליחה סוף סוף ענת, בעזרת שומר במגדלים הנבנים במקום, לאתר את המקום לשם היא אמורה לשלוח את בתה החל ממחר. גן לא היה שם. את התמונות העלתה לאינסטגרם וכתבה: "הנה, נמצא גן הרפאים. ככה נראית הכניסה שלו. מה שעוד יותר גרוע זה שהוא במרכז אתר בנייה של שני מגדלים חדשים. שנעבור לדבר על נזקי נשימת אבק?"

למערכת "חי בלילה" מספרת ענת, "את הגן עצמו החלתי לחפש לפני כחודש. אף אחד בעירייה או במגדלים לא ידע להסביר לי איפה הוא. כשהגעתי אתמול לשומרים באתר הבנייה הם אמרו שכל יום מגיעים אליהם לפחות עשרה הורים שמחפשים את הגן".

מעיריית תל אביב נמסר: "הגן יהיה פתוח מחר ובו כל הציוד המתאים ועם צוות מתוגבר שימתין לילדים. בשל הבנייה המתבצעת באזור הכניסה לגן תתאפשר מתוך הקניון הצמוד".

גם לילדים שלכם אין גן ללכת אליו מחר? האם נתקלתם במפגע בבית הספר או בגן? היכנסו לעמוד הפייסבוק של "חי בלילה" ושתפו אותנו. הסיפורים הנבחרים יופיעו הלילה בתכנית ב-23:00