רוברט גילמור בסך הכל רצה להקריא לבנו בן ה-4 סיפור ובחר ב"מעשה בחמישה בלונים", ספר הילדים המיתולוגי של הסופרת מרים רות. הוא לא תיאר לעצמו שיהפוך ברגע לכוכב רשת. ברגע של שטות החליט גילמור שהוא רוצה להצחיק את הילד והוסיף טוויסט קטן- מבטא מרוקאי: "כשהוספתי את המבטא הילד התחיל להיקרע מצחוק, באותו הרגע ניגשתי לאולפן שלי בחדר הסמוך, הקלטתי והעליתי ליו טיוב".

גילמור מוכר בעולם המוזיקה, הוא ניגן עם אמנים ישראלים שונים ואף בונה גיטרות לאנשי מקצוע בכל העולם, ביניהם ואן מוריסון והגיטריסט של דייויד בואי. ובכל זאת, מסתבר שלפעמים הפרסום מגיע מהכיוון הכי לא צפוי: הסרטון עבר תוך ימים ספורים את רף ה- 200 אלף צפיות והוא כבר הפך לכוכב. "הטלפון לא מפסיק לצלצל כל היום, גם חברים וגם אנשים שאני לא ממש מכיר אומרים לי שהצחקתי אותם בטירוף", הוא אומר. בקרוב גם תוכלו לשמוע אותו בתכנית החדשה שקיבל ברדיו דרום.

רוברט מספר לנדב שההשפעה כמובן באה מהבית, אמנם אין לו מבטא אבל בתור מרוקאי משני הצדדים הוא יודע לחקות את סבא שלו. בראיון ל"חי בלילה" הוא מגלה שהקטעים האהובים עליו בספר הם הקטעים שאפשר לשלב בהם את העצבים המרוקאים.

האזינו לסיפור המלא:

חי בלילה, ראשון עד שלישי, 23:00