מדי שבוע מערכת "חי בלילה" תעמת איש ציבור עם הדברים שנכתבו עליו ברשתות החברתיות במהלך השבוע החולף. הראשונה ברשימה היתה חברת הכנסת מירי רגב, אחרי שהצעת החוק שלה לסיפוח ישובי הבקעה אושרה בוועדת השרים לענייני חקיקה וגררה לא מעט אש לכיוונה. 

"מירי רגב דומה לטרוריסטית שמסתובבת עם רימון ביד ונצרתו כבר בין שיניה", כתב צבי בר-אל בעיתון "הארץ". בתגובה, היא טוענת שאם היה מדובר במנהיג מהשמאל הטור היה מנוסח לגמרי אחרת: "הוא היה אומר 'המוח המתוחכם שלה', 'האסרטיביות בלהציג את האמונות והחזון שמאמינים בהם'. הרי כשמדברים על מנהיגים מהימין אז בגין היה רוצח ושרון חרחר מלחמות ומירי רגב טרוריסטית". רגב כבר רגילה לביקורות הקשות שנשמעות כלפי ההתבטאויות שלה ונשארת אדישה לדברים: "אם להיות טרוריסט זה להאמין בישראל כיהודית דמוקרטית ולהחיל את החוק הישראלי על ישובי יהודה ושומרון ובקעת הירדן או לעשות דברים למען מדינה שהיא לא מדינת כלל אזרחיה וכלל מסתנניה- אז אני גאה בכך".

מיילי סיירוס של הפוליטיקאים

גם העיתון "גלובס" יצא כנגד ההתנהלות של חברת הכנסת ואחד הכתבים בו טען שהיא יודעת שמדובר בהצעת חוק שלא תגיע למיצוי וממשיכה כי זה מועיל ליחסי הציבור שלה. רגב נשארת בשלה ומבהירה: "ועדת השרים לראשונה אישרה את החלת החוק הישראלי על ישובי הבקעה וכולכם באים אלי בטענות. נכון, העליתי הצעה, אבל השרים הצביעו בעד. ציפי בכיינית- אם ראש הממשלה לא מעוניין בהצעה הוא היה יכול להגיד לשרים שלו שהוא לא מעוניין".

לא רק העיתונים סערו, גם ברשת נכתבו הרבה סטטוסים וטוקבקים בנושא: "מירי רגב יודעת שהיא עושה כאן הרבה מאוד רעש והיא עושה את זה בכוונה רגע לפני שקרי מגיע לארץ, היא רוצה רק לעשות בלגן", כתב יונתן סירקין. יוחאי ציסרין אף כינה אותה "מיילי סיירוס הישראלית", כפי שהסביר נדב בורנשטיין לרגב ההשוואה נובעת מהתחושה שהיא מושכת הרבה תשומת לב כתוצאה מההתבטאויות שלה אבל הן נשארות ללא תוכן: "אני נעלבת רק מאנשים שאני צריכה להעלב מהם. יש בליכוד אנשים חברתיים, לאומיים, ציוניים, אנשים ששירתו בצבא ובמילואים, אז עם כל הסטריואטיפים שאתם חיים בהם אל תפילו את זה עלי", מירי מסכמת.

"חי בלילה", רביעי, חמישי ושבת ב- 23:00, ערוץ 2