אתמול נחשפה רשימת ההדחה הראשונה לעונה, מה שהעסיק את הבית לאורך הלילה בשאלה מי ילך ומי ישאר, אבל מה אתם חשבתם על הדיירים החדשים? בניתוח מיוחד של התגובות ברחבי הרשת בדקנו את מי אתם אוהבים, על מי דיברתם ומה הדבר שכבש אתכם בכל אחד.

במקום החמישי - אורטל גושן

אין תמונה
תגיע רחוק? אורטל

היא אמנם נכנסה לרשימת ההדחה אבל מסתבר שלאורטל יש קבוצת תומכים לא קטנה ברחבי הרשת. הגולשים סימנו אותה כמתמודדת חזקה שצפויה להגיע רחוק, חלקם אפילו משווים אותה לטהוניה: "היא תסחוב את העונה על הכתפיים היא רצה מרתון", כתבה אחת הגולשות בפייסבוק.

במקום הרביעי - אלדד גל- עד

האח הגדול 6 – ערב הפתיחה (תמונת AVI: mako)
"הבחירה הטבעית". אלדד | תמונת AVI: mako

מרגע הצגת תעודת הזהות שלו, סומן אלדד כאחד המתמודדים המעניינים של העונה. מפונה גוש קטיף שגר היום בתל אביב גרר לא מעט תגובות תומכות, רובן מבנות המין הנשי. "ציוני אוהב את הארץ שנראה כמו הבחירה הטבעית" כתב דין פלובר, ולא מעט גולשים הסכימו איתו.

במקום השלישי - דנית גרינברג

דנית גרינברג בבריכה (תמונת AVI: mako)
מה יש בקנקן? דנית | תמונת AVI: mako

את המקום השלישי ברשימה גורפת דנית, הדיירת הצעירה ביותר ומעצבת בגדי הים הברזילאים. 92 אחוז מהתגובות התייחסו למראה החיצוני שלה, שעשה לגולשים חשק לגלות מה יש בתוך הקנקן, כנראה שזה יעסיק אותם לא מעט בימים הקרובים.

במקום השני - אליאב אוזן

אליאב אוזן נכנס לבית האח הגדול (תמונת AVI: mako)
מה בר תגיד? אליאב | תמונת AVI: mako

מקעקע הסלבס התל אביבי הצליח לסקרן את הגולשים - וזה לא מפתיע: מרבית המגיבים התעניינו מה טיב הקשר שלו עם בר רפאלי ומה בדיוק קרה בזמן שכמו מפורסמים נוספים גם היא עברה מתחת למחט שלו, אולי בגלל זה הוא הגיע למקום השני והמכובד.

במקום הראשון - אנה בול

אחות בסטייל – הכניסה לבית (צילום: עודד קרני)
סיפור חיים מעניין. אנה | צילום: עודד קרני

את ראש הרשימה כבשה הדוגמנית של הבית, אנה בול, שמשכה את תשומת הלב של הגולשים לא רק בזכות היופי אלא גם בזכות סיפור החיים שלה: "הדמות שלה היא המסקרנת ביותר. שילוב סיפור חיים קשה ומבט קצת פסיכי - יש לה את הנוסחה המנצחת להגיע לגמר" כתבה אחת הגולשות.

עוד בתכניות קשת:

"חי בלילה", רביעי, חמישי ושבת, 23:00