ר לביטחון פנים גלעד ארדן התייחס לתחקיר "חי בלילה" שחשף חשד להיעלמות שיטתית של תינוקות מבית חולים השרון בשנות ה-70. "אני מצפה מהמשטרה לחקור את החשדות לעומקן, על המשטרה לעשות את כל המאמצים לגלות מה עלה בגורל הילדים", כתב ארדן בתשובה לפניית חברות הכנסת יפעת שאשא ביטון ונורית קורן. עוד חשף השר ארדן כי חומרי החקירה שנחשפו לראשונה ב"חי בלילה" נחקרים כעת ע"י אגף החקירות והמודיעין של המשטרה.

בתשובה לפניית יו"ר הוועדה לזכויות הילד, ח"כ יפעת שאשא ביטון (כולנו) ויו"ר הוועדה לפרשת היעלמותם של ילדי תימן ח"כ נורית קורן (ליכוד), כתב השר ארדן כי "בעקבות התלונות שהוגשו בתחנת פ"ת בשנות ה-80, נפתחה חקירה מקיפה שהסתיימה אף בהרשעה. במקביל ולאחר פרסום התחקיר בתכנית 'חי בלילה' הגיעו 11 מתלוננות נוספות לתחנת המשטרה להתלונן על אירועים דומים של היעלמות או חטיפת תינוקות מאותו בית חולים".

בנוסף, חשף ארדן כי המשטרה חוקרת כעת את העדויות כפי שנחשפו לראשונה ב"חי בלילה". "כרגע, בידי המשטרה מספר חומרי חקירה שנתגלו, אשר נבחנים בימים אלו ע"י אגף החקירות והמודיעין של המשטרה", כתב ארדן. "מטבע  הדברים, לא אוכל להרחיב מעבר לכך, אולם המתלוננות יעודכנו כמובן בנוגע להמשך התנהלות החקירה".

השר ארדן סיכם וקרא למשטרה להאיץ את הטיפול בפרשה. "אני מצפה ממשטרת ישראל לחקור את החשדות האלו לעומקן ולרדת לשורש העניין", כתב לחברות הכנסת. "על אף שהאירועים המדווחים התקיימו לפני זמן רב, על המשטרה לעשות את כל המאמצים לגלות מה עלה בגורל הילדים ולנסות להביא בפני ההורים את התשובות שהם ראויים לקבל".

יו"ר הוועדה לזכויות הילד, ח"כ ד"ר יפעת שאשא ביטון (כולנו), אשר יזמה דיון משותף לאחר שידור התחקיר ב"חי בלילה" ביחד עם ח"כ נורית קורן (ליכוד), יו"ר הוועדה לפרשת היעלמותם של ילדי תימן, אמרה כי "התחקיר המצמרר הצליח לטלטל אזרחים רבים ואני בתוכם. הזעזוע הוא קשה מנשוא וכאב המשפחות זועק לשמיים. איני יכולה אפילו להתחיל לחשוב מה עבר ועובר עליהן. אבל אחרי הזעזוע והכאב, התעורר גם הצורך העז שלנו, לצד המחויבות הקיימת, לחקור את הנושא לעומקו. אני מודה למשטרת ישראל ולשר לביטחון הפנים, גלעד ארדן, על החשיבות הרבה שהם מעניקים לנושא במטרה לשפוך אור על האפילה הזו ולהגיע לחקר האמת. נמשיך לעקוב אחר ההתפתחויות על מנת לקבל תשובות לכל שאלותינו".

"כיו"ר הוועדה המיוחדת להיעלמותם של ילדי תימן, מזרח והבלקן אשר אמונה לטפל גם בפרשה של היעלמות תינוקות מבית חולים "השרון"  אני דורשת כי רשויות אכיפת החוק יפעלו ויחקרו את הנושא עד שיגיעו לחקר האמת בפרשה הזו", אמרה ח"כ נורית קורן. "בפרשת בית חולים 'השרון' עדיין ישנם אנשים חיים שצריכים לתת את הדעת על ממצאי החקירה ואם ימצאו אשמים לתת גם את הדין. לכן, ישנה חשיבות רבה לחקירה מהירה ומאומצת על מנת לתת למשפחות תשובות ראויות מה עלה בגורל ילדיהם".

"חי בלילה": שני ב-22:55 בקשת, ערוץ 12