עונת החתונות חלפה, אבל הטרנד עדיין כאן: כמעט בכל חתונה מתכנסים החברים הקרובים לחתן והכלה כדי לצלם סרט מזכרת לזוג המאושר. אחד הסרטונים שזכו להכי הרבה שיתופים השבוע היה הסרטון שהכינו החברים של אורי חסון לקראת היום המאושר בחייו. אורי עובד כארט דירקטור במשרד פרסום וסובל ממחלת ניקיון קשה: "כשהייתי ילד שטפתי כל הזמן ידיים, ככה זה התחיל. בצבא זה קצת נרגע אבל לאחרונה זה חוזר בגדול". הקולגות מהמשרד החליטו שזה הזמן להביע מחאה נגד האובססיה הקשה שלו לסטריליות והפתיעו אותו עם סרט מקורי ומרושע במיוחד:

במהלך האירוע נאלץ חתן השמחה לשבת ולראות את החברים הקרובים לו ביותר מטנפים את סביבת העבודה שלו. אף חבר לא ויתר על החלק שלו במבצע המורכב: אחד ליקק את מסך המחשב, אחד השתמש בעכבר עם כף הרגל, אחד ישב ערום על הכסא וזו רק ההתחלה: "לא ידעתי מראש מה בדיוק הם מתכננים, ישבתי בחתונה וצפיתי בסרט ומאוד קשה לי לראות דברים כאלה. היה צחוק אבל היו גם הרבה דמעות", הוא מספר לנדב. אשתו לעומת זאת, לקחה את זה בקצת יותר הומור. 

חסון אמנם נמצא בירח הדבש שלו אבל גם שם זה עדיין רודף אותו. "במהלך מסע הקניות הוצאתי את כרטיס האשראי כדי לשלם ונזכרתי שאחת מחברותי ניקתה איתו את השיניים. הודעתי למנכ"ל שאני מצפה שיוחלף לי כל הציוד במשרד לפני שאני חוזר לעבוד". אורי בינתיים מתייחס לסרט המזוהם בהרבה הומור אבל מודה שזה לא יישאר כך הרבה זמן ושהאסימון ייפול רק כשישוב לעבוד ויראה את הציוד שלו. "יכול להיות שיהיה לי התקף", הוא אומר.

צפו בסרט המלא שיפיל גם אתכם מהכסא:

"חי בלילה", ראשון עד שלישי, 23:00