היום (ג') הוארך מעצרו של האב של כוכבת ילדים מוכרת, שעל פי החשד איתר נערות בקבוצת המעריצות של בתו בצורה קבועה, ושכנע אותן ליצור עמו קשר בטלגרם. האפליקציה הזו נסתרת יותר מקבוצות הוואטסאפ ולא מאפשרת את תיעוד השיחות, ושם הוא העלה, לכאורה, הצעות בעלות אופי מיני בפני הנערות. כוכבת הילדים מסרה היום עדות במשטרה, וטענה שידעה על קיומן של הקבוצות אך לא הייתה שותפה בהן. היא סיפרה שבתקופה האחרונה מספר נערות שחברות בקבוצה איימו, סחטו וקיללו אותה, ולכן הוחלט לסלק אחת מהן מתפקידה כמנהלת הקבוצה. לטענתה, סילוק הנערה הוא הגורם לכך שהבנות יצאו נגדה ונגד משפחתה והפיצו את השמועות.

 לעמוד הפייסבוק של "חי בלילה"

אמא של אחת הנערות, זו שהביאה לתשומת ליבה של המשטרה את הסיפור, מספרת לנו בראיון: "מה שאני יכולה להגיד לך זה שהילדה שלי מעריצה של הזמרת, והיא קטינה. באיזה שהוא שלב היא הבינה שהיא מקבלת פניות מבהילות, ואז הגשנו תלונה. הסכמתי להתראיין מסיבה אחת – חשוב לי מאוד להגיע לכל ההורים של הילדים הקטינים ושל בני הנוער, ולהגיד שיהיו עם היד על הדופק ותמיד מעורבים בחיי ילדיהם. אני בטוחה שכל האמת תצא לאור והמשטרה מודעת להכל", היא מוסרת, "המקרה הזה השפיע עליה רע מאוד. חשוב שהורים יהיו מעורבים בחיי הילדים שלהם".

>> לוח שידורים ערוץ 12 

עורך הדין שמייצג את המתלוננת מעריך שכבר בימים הקרובים יוגש כתב אישום נגד האבא, הוא מוסר: "הטענות שמדובר בנקמה אינן נכונות. המשטרה אספה את כל החומר הנדרש, הוארך מעצרו של החשוד, ואני מניח שבימים הקרובים יוגש כתב אישום". סנגורו של האב מסר בתגובה: "מדובר בתלונה שנולדה בחטא. הוא ניהל יחד עם בתו את קבוצת הוואטסאפ של המעריצות, ובעקבות סכסוך עם אחת המנהלות וההחלטה להסיר אותה מהקבוצה, נולדה תלונת השווא נגדו. מקווים שהדברים יתבהרו והוא ישוחרר". 

"חי בלילה": ראשון עד חמישי ב-22:40, קשת, ערוץ 12