חודש עבר מאז שודר התחקיר של חיים אתגר בתוכנית "המתחזים" על לורין מיכאלי, שהתחזתה לכאורה לשי בנבנישתי וניהלה מערכות יחסים וירטואליות עם נשים רבות. קטי זריהן, שנפלה קורבן להתחזות, הגיעה הערב (שני) לחי בלילה וסיפרה לנדב בורנשטיין על הקשיים שהיא חווה מאז נחשפה בתוכנית. 

"קשה להסביר את התחושות, ימים לא קלים בכלל", אמרה, "הרבה שואלים אותי איך הייתי כל כך תמימה כי מדובר בגבר שלא פגשתי מעולם. זאת שאלה שאני שואלת את עצמי המון פעמים. כנראה שהייתי צמאה לזה. הייתי 11 שנים במערכת יחסים זוגית, אחרי זה התחתנו, עברנו תקופה לא קלה. הגרוש שלי חלה בסרטן, עברנו הרבה טלטלות ואף פעם לא היה טוב. כששי הגיע הוא השלים את כל מה שחסר לי. זה קרה אחרי תיק שפתחתי ברבנות והוא נכנס לי באמצע וטרף את כל הקלפים. בהתחלה היה לי נוח עם הקשר הטלפוני עד הגירושים ואז היה לי קשה לעזוב. היא שיחקה לי במוח ובחיים". 

קטי זריהן ולורין מיכאלי (צילום: מתוך "המתחזים", באדיבות ספורט 1)
צילום: מתוך "המתחזים", באדיבות ספורט 1

זריהן מספרת שמאז שידור התחקיר היא מתקשה לחזור למסלול חיים נורמטיבי. "היא לקחה לי את האמון באנשים, בגברים, בלהתאהב מחדש. היא לקחה לי את הנפש, את החיים, את הנשיות", סיפרה, "באמת אהבתי אותו, היא השלימה לי את כל מה שהיה חסר לי. אני מקבלת המון תמיכה אבל עוברת משבר קשה. לא חזרתי לעבודה וקשה לי עם התגובות של אנשים כי חלקן לא טובות. אני מקבלת את הביקורת על עצמי וקשה לי להתמודד עם זה". 

כעת המצוקה של זריהן רק גדלה, זאת לאחר שבעלי דירות מסרבים להשכיר לה דירה אחרי שנחשפו לתוכנית. "בחודש וחצי עברנו 13 דירות וקיבלנו בדרך מתחכמת טריקת דלת. בעדינות, אבל טריקת דלת", סיפר עו"ד אסף טופול שמייצג אותה בתביעה נגד לורין וליווה אותה לתוכנית. 

"באתי לתוכנית הזאת כדי לעשות טוב ולהציל נשים אחרות", אמרה, "אני שבורה אבל אני אצליח בסוף לקום מזה. בשביל זה אני פה, שהיא לא תפרק עוד משפחות ולא תהרוס יותר חיים. אני אדע שאת החלק שלי עשיתי כי יכולתי כמו כולן להישאר בבית ולא לדבר על זה לעולם. בחרתי להיחשף למטרה טובה". 

עדויות חדשות בפרשת המתחזה לורין מיכאלי (צילום: מתוך "המתחזים", שידורי קשת)
מתוך "המתחזים" | צילום: מתוך "המתחזים", שידורי קשת

סיפור ההתחזות של לורין מיכאלי סחף את המדינה במשך ימים רבים. כשנשאלה זריהן מדוע לדעתה כך היה הדבר ענתה "השאלה שבעיקר מעסיקה אותי זה איך היא שינתה את הקול לגבר והחזיקה כך כל כך הרבה שעות ולא התבלבלה אפילו לא לדקה בין זכר לנקבה. בעלה טען שהיא כל היום עם הילדים וסביבם, אבל גם שי היה סביבם. הילדים של לורין היו שם כל הזמן. הם היו כמו הילדים שלי באיזשהו אופן. הוא היה מתיעץ איתי לגבי הכל - חום, מכתב מהמורה או לבוש". 

עו"ד הילה אקרמן, המייצג את לורין מיכאלי, מסרה בתגובה: 

"לורין מכחישה את הטענות המיוחסות לה ואנו נבחן את צעדינו לאחר קבלת החומרים ובחינתם כאמור".