הסטטוס שפרסמה אתמול (שבת) בערב סופיה טרוטוש ארגמן ובו סיפרה שעישנה ג'וינט עם שר האוצר יאיר לפיד, עורר כצפוי סערה ברשת עם עשרות תגובות ברשתות החברתיות טוויטר ופייסבוק.

טרוטוש ארגמן הגיבה לטענתו של לפיד בראיון ב"ידיעות אחרונות" בסוף השבוע כי מעולם לא עישן גראס, וחשפה שהיא דווקא עישנה איתו בעבר. "עישנתי איתך ג'וינט!!! אצלך בבית!!! יחד עם חבר שלך!!! בדירתך ברחוב הירקון, כנראה זו לא הייתה הפעם הראשונה שלך, כי ידעת להגיד ש'החומר' מעולה, נתת לנו פרח..."

מאז ההתוודות צצו ברשת ציוצים, סטטוסים וממים שהתייחסו לנושא בצורה משעשעת. ליאור שליין, שעבד בעבר עם לפיד, צייץ הבוקר כי "חומר שפוגע בזכרון של אנשים הוא הסיכוי היחיד של המפלגה שלו לשרוד", והעיתונאית לינוי בר גפן ציינה שלה לא אכפת אם יזכירו בעתיד שהיא עישנה ג'וינטים. ציוץ נוסף השווה בין לפיד לביל קלינטון וסיפור מוניקה לווינסקי עם המשפט: "איי דיד נוט האב סקס ויד' ד'את ג'וינט".






 

 בעמוד הפייסבוק "פי 1,000 יותר צוות יש עתיד" נכתב ססטוס תגובה מזויף מצוות "יש עתיד": "...תסתכלו על המתלוננת. נראה לכם סביר? טרוטוש-ארגמן? מה זה, מאפה הונגרי? נולדה ב-67 (איזה קטע, גם אני!)? "אדם רציני ביותר" שעושה סמים בדירה ברחוב הירקון ואז טוענת ששר האוצר הוא הדילר... זה נראה לכם הגיוני? הרי הוא הגיש את אולפן שישי והרוויח יופי של כסף בקמפיינים לבנק הפועלים ובא לפוליטיקה רק מתוך שליחות, מה יש לו לחפש במאורות סמים ברחוב הירקון?..."

כמובן שגם עמוד הפייסבוק "פי 1,000 יותר ציטוטים של יאיר לפיד" הגיב לנושא בטענה שהוא בסך הכל אכל טוסט שרוף.

 פי 1000 יותר צוות יש עתיד

פי 1,000 יותר ציטוטים של יאיר לפיד

 יש כיוון בראשות יאיר לפיד

אביב מזרחי

מם על יאיר לפיד (צילום: אמיל סלמן)
יוצר המם: ג'ון בראון | צילום: אמיל סלמן

"חי בלילה" עם נדב בורשנטיין, ימים א'-ג'