זוהר וקובי היו אמורים להתחתן מחר באולמי "עדיה" ביבנה. לאחר האסון שאירע אמש, הם נותרו עם 800 מוזמנים, עם די ג'יי, רב, שמלה וקייטרינג אבל נכון לשעה זו - עדיין אין להם אולם. מערכת "חי בלילה" התגייסה לעזרתם ומנסה למצוא להם אולם חלופי. זה הפוסט שפורסם בעמוד הפייסבוק שלנו וזכה ליותר מ-700 שיתופים עד כה: 

זוהר וקובי היו אמורים להתחתן מחר באולם "עדיה" שביבנה - אבל אחרי האסון - הם נותרו עם 800 מוזמנים, עם די ג'יי וקייטרינג - ...

Posted by ‎חי בלילה - נדב בורנשטיין‎ on Tuesday, June 23, 2015

שוחחנו עם זוהר וניסינו להבין ממנה מה התחושות נכון לשעה זו: "אני שבורה, אין מילה אחרת לתאר את זה", היא אומרת, "פשוט סיוט, מהרגע הראשון שגילינו מה קרה, זה סיוט אחד גדול". כל מי ששמע על המקרה ניסה לעזור, אבל הזוג נתקל בקשיים ונראה שמרגע לרגע הייאוש גובר: "אנשים נרתמו לעזור אבל כל פעם מפנים אותנו למקום אחר ואנחנו נתקלים בדחיות. היו אמורים להגיע 800 אנשים לחתונה וכרגע הגענו למצב של ייאוש. זה הדבר הכי עצוב שקרה לי".

>> לעמוד הפייסבוק של חי בלילה

גם על ההתנהלות של האולם זוהר לא חוסכת במילים: "אפילו לא פנו אלינו מהאולם. עורך הדין של האולם אמר שדואגים לזוגות שאמורים להתחתן בימים הקרובים אבל אין שום דאגה מצדם, אנחנו מרגישים שזרקו אותנו ביום הכי חשוב שלנו". ניסינו להבין ממנה האם עדיין יש סיכוי שהחתונה תתקיים מחר, והנה מה שהיה לה לומר: "כל עזרה תתקבל בברכה, הסטנדרטים שלנו גבוהים ורצינו לערוך חתונה כמו שצריך. שמנו את כל הכסף שלנו על היום הזה. אנחנו רוצים אולם טוב, אוכל טוב, ושהכל יהיה כמו שצריך עד המזלג האחרון", היא מסבירה, ופונה למי שיכול לסייע: "אנחנו מקווים שמישהו מהצופים ישמע אותנו עכשיו ויוכל למצוא לנו אולם חלופי. זה לא מובן מאליו, אני רוצה לחבק את כל מי שהציע עזרה, אתם אנשים מדהימים".

מעורך הדין של אולמי "עדיה" נמסר בתגובה שבעלי האולם הציעו לזוג אולם חלופי בראשון לציון, אך אלה סירבו. הזוג טוען שהדבר אינו נכון.

לבסוף, מעדכון שהגיע יום אחרי התכנית, סיפרו בני הזוג למערכת שהם סגרו לבסוף על אירוע החתונה שלהם ב-1.7 באולמי "הרודיון" בראשון לציון, ומסרו תודה גדולה לכל מי שרתם לעזרתם ושיתף את הפוסט. בשעה טובה

 חי בלילה: א'-ג' ב-23:25