אחותו של רומן זדורוב שהורשע ברצח תאיר ראדה, מצאה לאחרונה דירה להשכרה, ונתקלה בצירוף מקרים מפתיע. בעל הדירה שאיתו חתמה על חוזה, הוא שוטר בכיר שחקר את הפרשה שהביאה להרשעתו של אחיה.  אחרי שחתמה על המסמכים והביאה לו צ'קים, בעל הדירה סיפר לה את מה שגילה באינטרנט. "חתמנו על חוזה, וקבענו שלמחרת אביא לו צ'קים", כך מספרת קסניה, "הבאתי לו את הצ'קים וחזרתי הביתה. אחרי עשר דקות שאני בבית קיבלתי ממנו שיחה".

בעל הדירה סיפר לקסניה שחיפש את שמה בגוגל, שאל אותה אם היא אכן אחות של הנחקר, והיא אישרה. "הוא אמר לי 'אני הייתי אחד מהחוקרים ואבין אם תרצי לבטל את העסקה'. אמרתי לו שאני מבטלת את החוזה, אני לא רוצה לשלם כסף לאדם שהכניס את אחי לכלא", כך מספרת ומוסיפה: "אני כמו כל בן אדם רגיל, אז מה אם אחי הוא רומן זדורוב? אני לא יודעת מה הוא חשב לעצמו בפועל אבל הוא הציע לי לשקול את העסקה מחדש, היו לו את הסיבות שלו לכך".

>> לעמוד הפייסבוק של "חי בלילה"

לדבריה של קסניה, העובדה שהיא אחות של רומן זדורוב לא הפריעה לה מעולם, ולראשונה היא נתקלת במקרה כזה: "כשאני אומרת שאני אחותו של רומן אני מקבלת תמיכה, כולם אומרים לי שהם חושבים שהוא זכאי, חף מפשע ובקרוב יצא מהכלא. פעם ראשונה שנתקלתי בדבר כזה". הבוקר היא שיתפה את רומן בצירוף המקרים: "זה הדבר הראשון שסיפרתי לו. הוא היה בשוק כמוני. הוא אמר שטוב שביטלתי את החוזה, אני לא צריכה קשר איתו".

"חי בלילה": ראשון עד חמישי ב-22:40, קשת, ערוץ 12