לפני כחודש, במרכז רמת גן התרחש אירוע שמאפיין שכונות בעייתיות יותר. חבורה של ארבעה גברים, הגיעו למסעדה ברחוב המרכזי בעיר. הם ניגשו לאחד הסועדים, תושב העיר, שככל הנראה נמצא איתם בסכסוך ותוך קללות ואיומים הם גרמו לו לצאת מהמסעדה והחלו להכות אותו. אותה תקרית רק החריפה, כאשר ארבעת הגברים שהקיפו את אותו אדם, ניסו לחטוף אותו לעיני העוברים והשבים.

בתיעוד ממצלמות האבטחה שהיו במקום אפשר לראות כי במהלך ניסיון החטיפה, כמה מהם הכו אותו נמרצות, ואחד מהגברים ניגש לתא המטען ופתח אותו במטרה להכניס אותו פנימה. כאשר הם לא הצליחו, הם ניסו להדוף אותו לתוך המושב האחורי של המכונית. בסופו של דבר הקורבן הצליח אחרי מאבק ממושך להימלט.

דורון זהבי בן ה-51 ויוסף סלחוב בן ה-20 תושבי בני ברק, הם שניים מהחשודים שנעצרו לאחר המקרה, והוגש נגדם כתב אישום בגין תקיפה וניסיון חטיפה. חשוד נוסף עדיין מנסה לברוח, אך עד כה השניים מכחישים בכל תוקף את ההאשמות. לבינתיים, הם שוהים במעצר ובעוד חודש בית המשפט יבשר להם את ההחלטה בנוגע להמשך מעצרם.

מעורך דינם קובי בן שעיה נמסר בתגובה: "חוקר שאינו מיומן, הוריד באמצעות תוכנה מענן באינטרנט את הסרטונים ולכן הם אינם קבילים. יש בעיה זיהוי גדולה בתיק הזה: הוא לא בוצע לפי החוק ולפי פסיקת בית המשפט כנדרש.