כשאנחנו מנהלים שיחות עם אנשי שירות הלקוחות של כל מיני חברות, מבקשים מאיתנו תמיד למסור פרטים אישיים, כמו כתובת המגורים ומספר כרטיס האשראי, אותם אנחנו לוחשים אל הטלפון מחשש שמישהו מאזין. אבל לפעמים החשש הוא לא מפני מי שמאזין מסביבנו, אלא מפני מי שמחובר לשיחת הטלפון חוץ מנציג השירות. לפני מספר ימים קיבל חנן אוחיון שיחה נכנסת מחברת "הוט", אבל ברגע שענה שם לב שנותב לשיחה בין נציגה ולקוחה, שאין לו כל קשר אליה. תקלה טכנית אפשרה לו לשמוע את כל תוכן השיחה שאמורה להיות פרטית לגמרי.

לעמוד הפייסבוק של "חי בלילה"

"קיבלנו כרגע כבר שיחה שביעית, שבמסגרת השיחה אנחנו שומעים את הנציגה של חברת 'הוט' יחד עם הלקוחה", סיפר אוחיון בסרטון שהעלה לעמוד הפייסבוק שלו. "הן לא שומעות אותנו, ואני שומע ממש את כל השיחה ואת כל הפרטים". אוחיון התקשר אל אותו המספר ודיווח על התקלה, אך שיחות המשיכו להיכנס. "אם חשבתם שזה נגמר אז זה ממש לא, הפעם שיחה בערבית. הנציגה והלקוח לא שומעים אותי, ואני שומע את כל שיחת המכירה". אוחיון התעקש ופרסם פוסט בפייסבוק, על מנת להזהיר את החברה, ולבסוף קיבל מענה. אך נשאלת השאלה: האם מדובר בתופעה חוזרת, ומה יקרה כאשר השיחה תיפול על אוזניים פחות ידידותיות?

>> לוח שידורים ערוץ 12 

מחברת "הוט" נמסר בתגובה: "מדובר בתקלה נדירה ונקודתית שטופלה באופן מיידי. אני מודים ללקוח שהפנה את תשומת ליבנו לנושא". 

"חי בלילה": ראשון עד חמישי ב-23:25, קשת, ערוץ 12