אם עוד לא שמעתם על "שיר המותגים" של ניקול ראידמן, כנראה שלא הייתם מחוברים כל כך בימים האחרונים. המעושרת לשעבר, שמעולם לא הצניעה את חיבתה למותגי יוקרה, תבצע את השיר בחנוכה הקרוב במסגרת המופע "עמי ותמי", שם היא מגלמת את המכשפה.

התגובות לא איחרו להגיע, והורים רבים הביעו זעם על התכנים השטחיים שמופיעים בשיר, כולל יוני ברק, יוזם מחאת "שיר הסלפי" שהסעירה את המדינה לפני כחודש, אומר כי השיר החדש הוא "עוד מאפיין לערכים שקצת איבדנו בחברה". ב"חי בלילה", החליטו לתפוס את ראידמן לשיחה ולבקש ממנה תגובה על חלק מהפוסטים שעלו בנושא, למשל זה של ריקי סלומון: "המצב בארץ מאוד קשה ואת שרה על מותגים יוקרתיים, למה להוציא לאנשים את העיניים?".

"זה רק שיר מתוך מחזמר", הסבירה ראידמן, "הדמות שלי בתוך המחזמר היא מכשפה, מכשפה לא מאוד רציונלית, שגילתה את המותגים והיא מאוד אוהבת אותם. בשבילה כדמות זה מאוד חשוב איך היא נראית והיא צריכה להישאר צעירה לנצח". בהמשך מוסיפה ראידמן שלא מדובר במרכז העלילה של המחזמר: "בסופו של דבר היא מבינה שהמותגים זה לא הדבר הכי חשוב בחיים, ושמה שהכי חשוב זה אהבה ומשפחה. יש פה המון מוסר השכל".

ומה יש לה להגיד על הביקורות שהועלו על היכולות הווקאליות שלה? "אני לא חושבת שאני זמרת פחות טובה מזמרים אחרים פה בישראל, יש מקרים יותר קשים ממני. אני פה לא כי זה המקצוע שלי, את ההכנסות אני תורמת. אז הביקורת הזאת לא ממש מעניינת אותי".

"חי בלילה" - ימים ראשון-שלישי ב-23:00

>> עקבו אחרי "חי בלילה" בפייסבוק