תושב דימונה בן 27 נעצר בחשד שהונה עשרות זוגות ביום חתונתם. על פי החשדות הוא התחזה לבעל חברה של השכרת רכבי יוקרה, פרסם את החברה והציע מחיר אטרקטיבי במיוחד. הוא דרש מהזוגות לשלם מקדמה של מאות שקלים, אך ביום החתונה הם הופתעו לגלות שאין רכב או מענה מאותו אדם.

>> לעמוד הפייסבוק של "חי בלילה"

"חיפשתי להשכיר רכב לחתונה בגוגל. התקשרתי לטלפון שנמצא שם ודיברתי עם בחור שהבטיח לי רכב. לפני החתונה הוא לא ענה להודעות ולטלפונים, רק סימס לי שהוא נמצא בחו"ל ושידבר איתי כשיחזור", מספרת אלמוג שנפלה גם היא קורבן לעוקץ, "ביום של החתונה עצמה הוא לא ענה להודעות ולטלפונים. בעלי נסע לכתובת וגילה שאין שם אף אחד. שילמתי מקדמה של 500 שקלים שלא חזרו אליי עד היום".

>> צפו בפרקים המלאים של "חי בלילה" ב-makoTV

כבר תקופה ארוכה שבמשטרת ישראל מנהלים נגדו חקירה סמויה. החשוד נעצר, ואמש הוארך מעצרו לשלושה ימים נוספים. רס"מ ניסים אוחנה, ראש צוות במחלקת הסייבר של ימ"ר ירושלים, מספר שמדובר בשיטה מתוחכמת: "הקרבנות העבירו לחשוד מקדמות בסכומים של אלפי שקלים, וביום המאושר בחייהם החשוד נעלם ולא סיפק את הרכב. עוד עולה כי חלק משיטת פעולתו של החשוד היא שימוש במספרי זהות ושמות בדויים, וזאת על מנת לטשטש את עקבותיו".

>> לוח שידורים ערוץ 12 

"חי בלילה": ראשון עד חמישי ב-22:40, קשת, ערוץ 12