לפני חודש מערכת "חי בלילה" החליטה שהגיע הזמן למצוא המנון רשמי לתכנית. השיר הנבחר היה, איך לא, השיר שנושא את שמה- "חי בלילה", אחד הלהיטים הגדולים של הזמר אבי ביטר. כדי להחליט מי יבצע את הגרסא הבלעדית והחדשה, נפתחה תחרות הקאברים הגדולה והצופים נקראו לשלוח את הביצועים שלהם.

למערכת הגיעו עשרות גרסאות בסגנונות שונים ולגמר העפילו שישה פיינליסטים : הצמד גוגל תרגם שבחר בביצוע מקורי ואיך לא, מתורגם, להקת נגבה שביצעה את הגרסה הרוקיסטית לשיר, דנה רוז בחרה להתיישב ליד פסנתר וללכת לכיוון הג'ז. הגיסטריסטים של הגמר היו ספיר וולך ומילל חיים: וולך בחרה בביצוע אקוסטי שקט לעומת חיים שלקח את הגיטרה וביצע את גרסת הבריט פופ שלו, א-לה אואזיס. גם ליטל דוארטה בחרה בגיטרה מסוג שונה וביצעה את השיר עם היוקלילי האדום הפרטי שלה.  

כדי לשפוט את הביצועים ולבחור את המנצח בצורה ההוגנת והטובה ביותר אתם הגולשים נקראתם להצביע בסקר הפייסבוק הגדול: 75% מההשפעה הייתם של המצביעים ו-25% נוספים ניתנו לשופט האורח. ומי הכי התאים למלא את המשבצת? מי שמכיר את השיר הכי טוב, הכותב המלחין והמבצע, הזמר אבי ביטר: "חי בלילה זה אחד השלאגרים הגדולים שלי, כתבתי אותו על חבר שלי שחי את החיים האלה" הוא מספר.

והמנצחים הם...

ביטר אמנם חיבב את הביצוע של ליטל דוארטה והיוקלילי אבל בסוף בחר בדומה לגולשי "חי בלילה" את הביצוע של להקת "נגבה", בעיקר בגלל ההשקעה בקליפ ובתלבושות. חברי הלהקה הם מרדכי בן- חמו, עידן שחורי, תכלת בן- יהודה ומכס מלכוב, הם כבר הספיקו להקליט שני שירים, להוציא שני קליפים שזכו לעשרות אלפי צפיות ביו- טיוב ובקרוב יוציאו סינגל חדש. מזל טוב לזוכים המאושרים.

"חי בלילה", ראשון עד שלישי, 23:15 

 
 בואו לעקוב אחרינו בפייסבוק