כבר שבעה נערים נעצרו בחשד למעורבות במעשה האונס במלון "הים האדום" באילת, בנוסף למנהלת המלון, פנינה ממן, שבשבוע שעבר התייחסה לחשדות וטענה כי אותם לא צריך להאשים, מכיוון שהם עשו את עבודתם: "אנחנו לא מאפשרים הכנסת אלכוהול או סמים למלון", אמרה ממן והוסיפה כי יש הקפדה בנושא. אמש (ראשון) גם היא נעצרה בחשד שצפתה בהתגודדות הנערים במסדרון ולא פעלה למניעת המעשה.

תיעוד מהשבועות האחרונים מאותו המלון מראה מציאות שונה, בה יש הרבה אלכוהול בתוך החדרים, כשהדבר המדאיג ביותר הוא שבחלק מהמקרים מדובר בקטינים - נערים מתחת לגיל 18. אחד הנערים שהתארח במלון "הים האדום" במהלך החודש סיפר: "זה מלון שמיוחד בעיקר לבני נוער, למשפחה זה פחות מתאים", אמר הנער. "איך אני אגדיר לך את הנוער? אתה רואה שהם לא ילדים על רמה גבוהה. מותר שם אלכוהול, אפשר להביא בלי בעיה. ישבנו בבריכה עד הבוקר עם רעש, אף אחד לא העיר לנו". 

בימים אלה מנהלת המלון ומשפחתה נמצאים תחת מתקפה ברשת. שלשום (שבת), בן זוגה של ממן העלה פוסט בפייסבוק ובו הוא תיאר איך הגולשים מאחלים שמקרה כזה יקרה גם לו. הוא הציג תגובה בה גולש מגיב על תמונה של בתו הקטנה: "ישמור אותה האל משלושים הבאים בתור". אמש הוא סיפר בחי בלילה: "כשיצאה השבת פתחתי את הטלפון וראיתי שבן אדם, שאין לי מושג מי הוא, כתב לי 'ש-30 יהיו עם הבת שלך'. נראה לי שנחצו כמה גבולות פה עם הילדים, עושים לה משפט שדה". 

נערים מכניסים אלכוהול לחדרים במלון באילת (צילום: מתוך "חי בלילה", באדיבות ספורט 1)
הפוסט שהעלה בן זוגה של מנהלת המלון | צילום: מתוך "חי בלילה", באדיבות ספורט 1

בזמן שהנערה זוכה לתמיכה מורלית אדירה, שכוללת שביתה גדולה של חברות במשק והפגנות תמיכה, הוקם פרויקט לגיוס המונים למענה שהצליח לגייס כ-400 אלף שקלים תוך ימים ספורים, במטרה לסייע לה אישית, רגשית ומשפטית.