היא בת 67, אמא לארבעה וסבתא לתשעה. אבל צילה עופר ממשיכה להוכיח למתמודדים ולשופטים של "מאסטר שף" שהיא כאן כדי להישאר. למרות שהיא כבר מזמן הפכה למאסטרית מהשורה, החיבור שלה למטבח, היא מגלה, לא בא לה בקלות: "אם אני חוזרת 45 שנה אחורנית - פשוט לא ידעתי לבשל. רציתי להפתיע את בעלי ולהכין לו ברווז, רק ששכחתי להוריד לו את הנוצות", היא נזכרת, "אבל התחלות תמיד קשות".

הסיפור המשפחתי שלה נחשף כשבמשימת הפרווה היא הייתה נרגשת מאוד בזמן הגשת המנה לשופטים: "יש לי ילד דתי ואני עושה לנכדים את הדברים האלו. קשה לי להתמודד עם זה, רק אתמול נפגשנו ולא דיברנו על זה. אבל אני רוצה להגיד לאמהות ולאבות שיש להם ילדים שחזרו בתשובה שצריך לקבל את המצב איך שהוא, אנחנו לא רוצים לאבד את הילדים ולא את הנכדים".

צילה מקבלת אהבה לא רק מחבריה לנבחרת, אלא גם מהציבור ברחוב: "המון אנשים מכירים אותי פתאום. זה עולם חדש, כל פעם שאני פוגשת בן אדם כזה אני אומרת 'צילה, באיזה עולם את נמצאת?' זו חוויה, אני רק מקווה שלא יהיו לי אחר כך חסכים", היא צוחקת. ולמרות האהבה שמציפה אותה מכל הכיוונים, צילה יודעת שהמעריץ מספר אחד שלה היה בעלה המנוח: "בטוח שאם הוא היה זוכה לראות אותי הוא היה מתנפח כמו טווס מגאווה", היא אומרת.

עוד בתכניות קשת:
>> מתוק או מלוח? כל המתכונים ממשימת העוגיות
>> ריקי סוויסה: "הבאתי על עצמי את הסרטן"
>> צפו בפרק המלא של "מאסטר שף"- משימת העוגיות

"חי בלילה", רביעי - חמישי ושבת, 22:45