השבוע נחשף מחדל חמור בהתנהלות סביב המשפט של סגן האלוף דן שרוני שצילם עשרות חיילות בתמונות אינטימיות. הדיסק און קי שהכיל ראיות משמעותיות המסייעות בפרשה, נעלם מהפרקליטות וטרם התקבלה תשובה היכן התמונות נמצאות.

אמש (שלישי) מערכת חי בלילה חשפה כי הפרקליטות הצבאית טענה שבחודש ינואר השנה העבירו בטעות לסנגורית של סגן אלוף שרוני שלושה התקנים ניידים הכוללים תמונות ותיעודים של אותן חיילות שנפגעו מאותו קצין.

עורכת הדין עדי אייזנר שמייצגת את שרוני חתומה על קבלת החומרים האלה והם לכאורה נמצאים אצלה. אייזנר מצידה מכחישה את הטענות ואומרת שלא ביקשה בשום שלב לקבל את הראיות. בשיחה עם מערכת התוכנית עורכת הדין הגיבה: "במזכר שנמצא בידיים של הפרקליטות לא מופיע שחתמתי שקיבלתי USB. לצערי הרב זה פרסום שהוא פחות נכון. אנחנו אמרנו לאורך כל הדרך שצריך לעשות בדיקה מעמיקה של האירוע הזה ושאנחנו בוודאי נשתף פעולה עם הבדיקה הזו. אני מניחה שקל למצוא גורם מחוץ לפרקליטות להטיל עליו את האשמה. אני מאוד מקווה שאם יתגלה שזה המצב אז תיפתח חקירת משטרה ונוכל לגלות איפה זה באמת נמצא".

תגובת דובר צה"ל: לאחר הגשת כתב האישום כנגד סא"ל דן שרוני, הועברו לבאת-כוחו של הנאשם מספר פריטים שהוחרמו ממנו במהלך החקירה. בימים האחרונים, התעורר החשד שבין הפריטים שהוחזרו היו שלושה התקני זיכרון שלא היה מקום להשיבם. לפיכך, פנתה התביעה הצבאית לבאת-כוחו של הנאשם בדרישה להשיב את ההתקנים. האירוע מתוחקר לעומק, על מנת להפיק את הלקחים הנדרשים.