עבור מאות לקוחות שראו בפייסבוק מבצע לשישה טיפולי עיסוי ב-300 שקלים בלבד, הדיל היה נשמע מפתה לגמרי. מי שעומדת מאחורי הפרסום היא מסאז'יסטית ממרכז הארץ שפתחה עסק חדש, וביקשה לצבור קהל לקוחות באמצעות הרשתות החברתיות. על פניו נשמע כמו מהלך שיווקי תמים, אך מהר מאוד הלקוחות גילו כי נפלו קורבן לעוקץ מתוחכם.

לעמוד הפייסבוק של "חי בלילה"

השיטה שבה פעלה המסאז'יסטית היא גביית תשלום מלא מראש, אך כשהלקוחות ביקשו לקבוע מועד לטיפול הם נתקלו בשלל תירוצים ודחיות. בתחילה טענה המטפלת כי היא חולה ולכן נאלצת לדחות את הטיפולים, בהמשך התרמית היא כבר הפסיקה לענות לטלפונים מהלקוחות ואף נעלמה מהדירה שזה היא מתגוררת.

בתחילת החודש הודיעה המטפלת כי הקליניקה תיסגר עקב בעיות רפואיות והכסף יוחזר ללקוחות, אך מאז לא נשמע ממנה דבר. בעקבות פרסום של אחת מהלקוחות בפייסבוק, שם העלתה חשד כי מדובר בתרמית, נתגלה שיש יותר ממאה נשים וגברים שקנו כרטיסיות לעיסוי מאותה המסאז'יסטית אך לא קיבלו טיפול מעולם. 

תגובת עו"ד בתאל מנור, המייצגת את המאסז'יסטית:

 מסיבות שונות ובניהן מצב בריאותי, נאלצה מרשתי לסגור את העסק ולהעתיק את מקום מגוריה. מרשתי פעלה בתום לב והעבירה הודעה מסודרת בדבר החזר כספי ללקוחות. למרבה הצער, לקוחותיה בוחרים לפעול כנגד מיטל שלא על פי חוק ומנהלים כנגדה מסע שיימינג מתלהם תוך פרסום לשון הרע ודריסת שמה וכבודה!כל אדם שטוען לחוב כלפיו יוזמן להגיש בכתב את טיעוניו כלפי מיטל ולצרף תימוכין. הפניות יטופלו במסגרת המשפטית המקובלת בהליך של ניהול חובות.

"חי בלילה": ראשון עד חמישי ב-22:40, קשת, ערוץ 12