מערכת היחסים של קסם ואיתמר בני ה-19 מנהריה, התחילה לפני כשמונה חודשים. לאורך התקופה, אמו של איתמר קיבלה הודעות מחברת האשראי על חריגה מהמסגרת. היא לא התייחסה לכך מכיוון שלטענתה למשפחה היו הרבה הוצאות, והיא הניחה שזה בעקבות החתונה של בתה. לילה לפני החתונה, בזמן שכל המשפחה נמצאת ביחד, מרים האמא קיבלה מחברת האשראי שהמספר שהוקלד בגב הכרטיס שגוי, ולכן אין אפשרות לבצע את העסקה.

מרים נכנסה לפרטי האשראי וגילתה שכבר חודשים, כמעט על בסיס יומי יש הוצאות שאף אחד לא מכיר. מדובר בחנויות בגדים, חנויות בשמים, מכוני יופי ושיזוף, הזרקות בוטוקס, ציפורניים, קוסמטיקה, תכשיטים ובתי קפה. לאחר מכן, המשפחה פנתה לבתי העסק שבהם בוצעו החיובים במטרה לגלות מי עומד מאחורי גיהוצי האשראי.

אחת השיחות בין המוכרת לבעלת החנות תועדה: "תקשיבי טוב, הבחורה ששילמה אמרה לי 'מחר אחות של בן הזוג שלי מתחתנת. תגידי לה שתבדוק אם יש לאח שלה בת זוג בת 18, היא שילמה את זה'. היא הראתה לי שמלה ב-800 שקל שהיא קנתה אצל 'אליס', ושאלה אותי אם יש איזה נעליים. ראיתי אותה אוספת מלא דברים ולא רוצה למדוד. היא הורידה חלק ובסוף לקחה רק את החליפה", סיפרה המוכרת.

האקסית שגנבה מעל 50,000 שקלים (צילום: מתוך "חי בלילה", קשת12)
קסם בתיעוד ממצלמות האבטחה. | צילום: מתוך "חי בלילה", קשת12

קסם תועדה במצלמות האבטחה של בית העסק וכך בני המשפחה גילו שמדובר בבת הזוג של איתמר. הם התחקו אחרי שיטת הפעולה שלה - ממכון יופי בצפון הועבר למשפחה צילום מסך של ההודעות עם קסם, שם היא הודיעה שתגיע לשלם עם תמונה של כרטיס האשראי של אמה לכאורה, וביקשה שיקבלו אותה למרות שאין ברשותה את הכרטיס.

כשהמשפחה הבינה שקסם אחראית על חיובי האשראי, איתמר נסע לדירתה ולא נתנו לו להיכנס, אך ליד פח הזבל מחוץ לביתה הוא מצא שקיות של בגדים שנרכשו באותו היום. קסם הבינה שעלו עליה והיא ניסתה לכאורה להעלים ראיות. היא פנתה לאחד מבתי העסק וביררה האם פנו אליהם מחברת האשראי, ובנוסף דרשה שאם מבקשים מהם מצלמות אבטחה לא לתת.

מטעם המשטרה נמסר שנפתחה חקירה. קסם נמנעה מלהגיב לתחקיר.