אמש (ראשון, 27.8) נחשף ב"חי בלילה" סרטון, המציג הטרדה מינית המונית במסיבה של צעירים ישראלים בקפריסין. כזכור, נראים בו עשרות נערים במסיבת בריכה, המנסים להוריד את החזייה של צעירה שהופיעה מולם על הבמה. הנושא הפך לדיון ברשתות החברתיות ועכשיו מתברר כי ככל הנראה, לא מדובר במקרה חד פעמי.

מעדויות של צעירים שבילו במקום, מדובר באירועים שעומדת מאחוריהם הפקה. כמה צעירים שנכחו במקום ואיתם שוחח צוות התכנית, סיפרו על בנות שמופעלות על ידי המארגנים ויוצרות אווירה מינית שמתוחזקת באלכוהול. אמיל טסלר, נער שבילה במקום בעבר, סיפר: "ראיתי את הסרטון והמקום היה מוכר לי. הייתי שם לפני חודש והזדעזעתי ממה שראיתי. מגיעות בחורות מקומיות "להכניס פלפל" לאווירה של המסיבות, רוקדות עם הבנים ונמרחות עליהם. אלו מסיבות ישראלים, נציג של החברה פוגש אותך ומציע חבילת מסיבות. בהפקה מארגנים אלכוהול, לא משנה הגיל, ויש משחקים מיניים כאלה. הורים צריכים להזהיר את הילדים שלא להתנהג בצורה מבחילה כזו".

מחברת "השטיח המעופף" נמסר בתגובה: "לצערנו, אנו נתקלים במקרים של אלימות וונדליזם שנעשים על ידי צעירים ישראלים שטסים לקפריסין ועושים כל שביכולתנו למנוע את אותם מקרים, על ידי נוכחות קבועה של נציגנו. במקרים רבים אנו אף נאלצים ללוות את אותם צעירים לטיפול רפואי בבתי חולים לאחר קטטה או בעת מעצר. המסיבות המדוברות מאורגנות על ידי הקפריסאים וכוללות צוות אבטחה מטעמם. כמו כלל חברות התיירות באזור, לרבות החברות האירופאיות, אנו מוכרים כרטיסי טיסה לאותן המסיבות. כחלק מהשירות אותו אנו מעניקים ועל אף שהמסיבות אינן באחריותנו, נציגנו נוכחים בהם על מנת לשמור על הסדר ולמנוע מעשי אלימות".

מחברה נוספת המספקת שירותים לאי, "קשרי תעופה", נמסר: "מדובר בתקיפה ובעבירה חמורה שבוצעה על ידי אנשים פרטיים שביניהם ובין החברה אין שום קשר. לחברה אין לקוחות ששוהים במלון המדובר (אבל הצעירים יכולים להגיע למלון בכוחות עצמם כמובן). כל ניסיון רשלני ולא אחראי לשייך או לרמז על קשר בין האירוע החמור לבין פעילות חברתנו יטופל בחומרה מול גורמים משפטיים".

חברת "ישראייר" מסרה: "במלון המדובר פחות 10 אחוז מכלל החדרים שבהם שוהים ישראלים נרכשו במסגרת חבילות של ישראייר. לחברה אין חלק בארגון המסיבות באיה נאפה ומוקיעה התנהגות שכזו מכל וכל".