בסוף 24 שעות סוערות מאז חשיפת חדשות 2 על מעלליו של ח"כ אורן חזן שעל פי התחקיר ולכאורה עסק בהימורים, השתמש בסמים והזמין נערות ליווי ללקוחות בזמן שניהל מלון בבולגריה, ניסינו לקבל את תגובתם של החברים מהסיעה. במהלך היממה האחרונה חזן עסק בעיקר בניסיונות לנקות את שמו ולהגן על הקריירה שלו.

באופן מפתיע, דווקא ח"כים ממפלגת הליכוד בה חבר חזן, בחרו שלא להגיב. חברת הכנסת נאוה בוקר, הגיבה לכתבנו במסדרונות הכנסת, "מה אני קשורה לזה?" ואפילו התעדכנה ממנו על פרטים מתוך הפרשה. ח"כ דוד ביטן לעומתה, הכיר את האירוע ואמר: "אני לא רוצה להתערב, זה תחקיר עיתונאי שצריך להיבדק". מי שנמצא עסוק במיוחד היה ח"כ מיקי זוהר, שהגיב כך: "אני לא עוסק בזה, אני עסוק בעשייה פרלמנטרית ולא מתעסק בנושאים הללו".

>> לעמוד הפייסבוק של חי בלילה

לעומתם, חבר הכנסת חיים כץ הסכים לעדכן אותנו להיכן צריך לפנות על מנת לקבל תשובות, "יש גוף בכנסת שנקרא וועדת אתיקה, רק הם צריכים לטפל בזה ולא חבר כנסת כזה או אחר". 

את רגעי הנחת הקומיים בתוך הפרשה מצאנו בפרסום של אתר החדשות הלבנוני "א-נהר", שסיקר את הפרשה ונעזר בלא אחרת מאשרת תמונת החיקוי של הח"כ ב"ארץ נהדרת" וכמובן במיוחד בשבילכם קטע קצר מתוך המערכון.

חי בלילה: א'-ג' ב-23:25