אמש סיכמה "חי בלילה" את 2014, והעניקה את פרסי סולמית הזהב לאנשים שעשו את השנה ברשתות החברתיות. מי שזכה בקטגוריית פוליטיקאי השנה ב-2013 (והשנה הפסיד לשלי יחימוביץ'), הוא השר נפתלי בנט שהגיע כדי להעניק את הפרס בקטגוריית "הסרטון הויראלי הישראלי שכבש את הרשת". הגיוני סך הכל, הרי רק לא מזמן הוא כבש את הרשת בעצמו.

בנט משגע את תל אביב (תמונת AVI: מתוך חי בלילה, שידורי קשת)
סוף סוף לא זיהו אותו | תמונת AVI: מתוך חי בלילה, שידורי קשת

"אחרי שנתיים שאני לא יכול להסתובב בלי שיזהו אותי, הייתה תחושה של חופש באותו יום צילומים ברוטשילד", מספר בנט על החוויות שלו מהיום בו נולד קמפיין ה"לא מתנצלים". מי שגם מאוד התהלב מהסרטון היה יאיר לפיד: "זה היה גדול, הרמתי לו טלפון להחמיא לו על זה. האיש שחקן עצום, דווקא בגלל העבר שלי בשואו ביזנס אני יודע לזהות מישהו שעובד טוב עם מצלמה".

ואם כבר שואו ביז ותקשורת, בנט לא חוסך בביקורת: "אף אחד בתקשורת לא אוהד אותנו או אותי", הוא מסביר, "מה שאני עושה עכשיו בפייסבוק זה מעביר מסר מאוד ברור - אם יהיו התקפות לא הוגנות כלפינו, אנחנו נתקוף חזרה ונחשוף את האמת. אני שמח שיש לי את הכלי הזה שאני יכול לדבר ישירות עם העם".

אז מה נאחל לך לשנת 2015, אולי נכוון לכסא ראש הממשלה?
"אני מקווה שהעם יהיה מאוחד, שתהיה ערבות הדדית, שנהיה חזקים ושקצת נרגיע את המתחים מבפנים. אני בכל אופן מכוון לשרת את העם שלי ככל שאני יכול ובכל מקום שאני אהיה".

>> עקבו אחרי "חי בלילה" בפייסבוק

"חי בלילה" - ימים ראשון עד שלישי ב-23:00