אחרי שמינה רביב בת ה-85 עשתה טובה קטנה לנכד שלה והפכה ללהיט ויראלי, היא החליטה לעשות הסבה מקצועית ומדי שבוע לסכם לכם את הסרטונים הכי חמים ברשת שעשו לה את השבוע. והפעם, שלושה סרטונים חמים מהתנור שהקפיצו את סבתא מינה ואת כל החברים בבית הדיור המוגן:

הסרטון הראשון שבחרה מציג עימות המוני בין אוהדי קבוצת פוטבול, אחרי שהוא יצא קצת משליטה. סבתא מינה לא מתרגשת, מפגינה את הידע בספורט וטוענת שאי אפשר להשוות את האוהדים לאוהדי הפועל באר שבע בימים הטובים של הקבוצה.

אין ספק שהסרטון השני היה מפתיע אפילו אתכם. תארו לעצמכם את הסיטואציה הבאה: אתם מגיעים למשרד לעוד יום של עבודה ומזמינים את המעלית. כשהדלת נפתחת אתם נדהמים לראות איש שיושב בשירותים. בעודכם מנסים להבין מה קורה אתם מזמינים במבוכה את המעלית השניה אבל גם היא לא לגמרי פנויה ובתוכה עומד גבר ערום שבדיוק סיים להתקלח. מלחיץ? סבתא מינה דווקא חושבת שזה בדיוק מה שחסר במקום בו היא וחבריה גרים: "זה רעיון פנטסטי שחייבים לפרסם מיד בכל הבתי האבות בארץ", היא אומרת.

ולמקום הראשון הגיעה סרטון שאולי הצחיק אותה אבל פחות הצחיק את אלו שהשתתפו בו: מדובר בשתי מגישות חדשות שכנראה התרגשו מדי והתעלפו באמצע השידור. טוב, ככה זה כשספיידרמן קופץ עליך לעיניי המצלמות בלי הכנה מוקדמת.

 "חי בלילה", רביעי - חמישי ושבת, 23:00