קולומביה היא אחד מהיעדים המבוקשים בקרב ישראלים שמטיילים בדרום אמריקה, אך בשבועות האחרונים נחשפים הצדדים הלא חוקיים של הקאסות המפורסמות במדינה. הרשויות במדינה סימנו את הפעילות הישראלית במדינה כחשודה, ופשטו על מסיבות הסמים והסקס שמתקיימות בתוך הקאסות המאובטחות של הישראלים. מסיבות הסקס, בהן היו מעורבים גם קטינים, נחשפו במגזין mako.

מי שעל פי החשד שלט בעיירות טאגנגה וקרטחנה, וחשוד בניצול מיני לכאורה של קטינים במסיבות סקס וסמים בקאסות שבבעלותו, הוא הישראלי אסי מוש. כפי שפורסם היום (שלישי) ב-mako, רשויות האכיפה בקולומביה מנהלים בימים האחרונים מצוד רחב היקף אחרי מוש ואף הוצא נגדו צו הסגרה בינלאומי.

מספר שבועות לפני פשיטת המשטרה על קאסה בנג'מין, ומעצר שלושה ישראלים החשודים במעורבות פלילית במקום, כתב "חי בלילה" ישראל חתן תיעד במצלמה נסתרת את מה שבאמת קורה מאחורי הדלתות המאובטחות. הכתבה המלאה מתוך הקאסות בקולומביה תשודר העבר ב"חי בלילה" ב- 22:40 בקשת, ערוץ 12.

>> לעמוד הפייסבוק של "חי בלילה"

"כשנכנסתי גיליתי סוג של מבצר עם מצלמות אבטחה, מאבטחים וכניסה לישראלים בלבד", סיפר חתן בראיון ל"חדשות הבוקר" כיצד הופתע לגלות כי הפעילות הפלילית במקום מתרחשת בגלוי ואף בידיעת המקומיים, "גיליתי שם כמויות סמים מאוד גדולות, שמסופקים לצעירים הישראלים על ידי מנהלי הקאסות, שגם הם ישראלים. זה סוג של מלון, אבל יש בו חדר אחד שמיועד לצעירות קולמביאניות שעוסקות בזנות, מנצלים את המצוקה הקשה שלהן ומביאים אותם במיוחד". 

"חי בלילה": ראשון עד חמישי ב-22:40, קשת, ערוץ 12