תאהבו או לא את המקום שתופסות הרשתות החברתיות בחיים שלנו - הן לא הולכות לשום מקום, זה בטוח. "חי בלילה", תכניתו החדשה של נדב בורנשטיין שעולה הערב, תסכם את היום דרך הדברים הכי מעניינים שקרו ברשת. "אנחנו יוצאים מתוך הנחה שכולנו מתווכים חדשות דרך סיפורים מהפייסבוק, תמונות מהאינסטגרם", הסביר בורנשטיין למנחי "הבוקר של קשת", יואב לימור וחיים כהן. "נעדכן במחאות שקורות, סטטוסים וסרטונים וננסה לספר את היום הזה דרך סיפור אחר. קצת אלטרנטיבי, קצת קליל וגם בלתי אמצעי".

במהלך השידור, יקחו הצופים חלק פעיל במתרחש. כשיואב לימור התעניין האם הצופים ייאלצו להכריע באמצעות תחרות לייקים בפייסבוק בעד או נגד תקיפה בסוריה, הסביר בורנשטיין כי לא זו הנקודה. "הרשת עצמה היא סיפור", הוא אומר, "מגלים בה המון דברים. לא להאמין כמה דברים למדנו רק בסופ"ש האחרון. יש דברים שלא מתעסקים בהם בכלל במהדורות ביומיום".

"כל מה שמעניין את הגולשים"

מישור נוסף בו יעסקו בתכנית הוא בעצם כל הדברים שהכי מעניינים את הגולשים. "אנחנו בודקים מהם הדברים האלה ומטפלים בהם מהזווית שלנו".

התכנית הערב לדוגמה, תעסוק בנאומו של שר האוצר יאיר לפיד בכנס החינוך שנערך בחולון, שם פתח וסיפר שוב שאין לו בגרות. הנאום, שעסק ביצירתיות ובחינוך יצירתי, הושפע מאוד, למרבה האירוניה, מנאום אחר. איש החינוך קן רובינסון, אותה הרבה לצטט לפיד בעבר, נתן הרצאה בטד בנושא חינוך העתיד, וכפי שיוצג הערב ב"חי בלילה", נקודות הדמיון בין שני הנאומים היu, איך לומר, מעט מוגזמות".

לסיום, פינק בורנשטיין את לימור וכהן בדיוקנאות של השניים על כוס קפה, המופיעות באייטם נוסף בתכנית של בריסטה מוכשר במיוחד. צפו בקטע.

חי בלילה, א'-ג', 23:15