בליל יום שני, עברה לינוי בן ישי מצפון הארץ חוויה מטלטלת כאשר סיימה את המשמרת בקניון – בראיון ראשון ל"חי בלילה" סיפרה בן ישי כיצד תוקף חמוש בסכין נכנס אל רכבה, ואיך הצליחה להתחמק מניסיון חטיפה ואונס. "משום מקום נכנס בן אדם לאוטו, התנפל עלי והתחיל להרביץ לי", שחזרה בן ישי. "הוא חנק אותי וכמעט התעלפתי, התנגדתי והחזרתי לו מכות. הוא אמר – יש לי סכין אבל אם תקחי אותי אני לא אעשה לך כלום".

>> לעמוד הפייסבוק של "חי בלילה"

בן ישי ממשיכה ומספרת כיצד נאלצה לנהוג כשהתוקף ברכב לצידה: "יצאתי ממתחם 'ביג' וניסיתי לאותת לשומר שאני במצוקה, הוא לא קלט אל הסיטואציה, המשכתי לנסוע והוא ניסה להוביל אותי לכפר יפיע שנמצא אחרי נצרת. במהלך הנסיעה שאלתי אותו – איפה אתה יורד, והוא התקרב וניסה ללטף ולהרגיע אותי, אמרתי לו לא לגעת בי".

לדבריה של בן ישי, התוקף ניסה לכוון את הרכב לכיוון חורשה הנמצאת בקרבת מקום, והיא הבינה שהיא מוכרחה למצוא דרך להימלט: "הוא התחיל לקלוט שאני מנסה להתנגד, הוא תפס לי את הראש והצמיד אלי סכין, הצלחתי איכשהו להוריד את חגורת הבטיחות ולקחתי את הטלפון, הרמתי את בלם היד וברחתי מהאוטו. כשהוא ראה שיש תנועה של רכבים הוא נבהל, הוא ברח מהאוטו והתחיל לצעוק – זהו, חלאס, וברח בריצה".

>> צפו בפרקים המלאים של "חי בלילה" ב-makoTV

>> לוח שידורים ערוץ 12 

"חי בלילה": ראשון עד חמישי ב-22:40, קשת, ערוץ 12