נוסעי טיסת "בראסלס איירליינס" לבלגיה, הופתעו לגלות השבוע, חלקם במייל שקיבלו מחברת התעופה ביום הטיסה, חלקם ממש בשער העלייה למטוס, שהטיסה שלהם איננה טיסה רגילה. מדובר בטיסה ממותגת של פסטיבל המוזיקה האלקטרונית הגדול בעולם - ה"Tomorrowland", הכוללת הופעה חיה של דיג'יי על המטוס, שמנגן מוזיקה בעוצמה המתאימה יותר למסיבה. "זה היה רועש באופן לא סביר, כמו לעמוד על הרמקול במסיבה", מספרת אן לילמנסטונס, שעלתה על הטיסה. "היינו צריכים להתאושש מזה למחרת יום שלם עם נורופן ושינה עמוקה".

>> לעמוד הפייסבוק של "חי בלילה"

לילמנסטונס ומשפחתה, שהיו בדרך לאירוע משפחתי בבלגיה, קיבלו את ההודעה הבאה מחברת התעופה, בהתראה של פחות מיום: "הרינו להודיעך כי הטיסה מחר היא טיסה המוקדשת לפסטיבל המוזיקה 'טומורולנד', ולפיכך תושמע מוסיקה במהלך הטיסה". הם קיבלו את האפשרות להחליף את הטיסה, אך לוח הזמנים לא אפשר זאת והם נאלצו לעלות למטוס כמתוכנן.

טיסה ממותגת לפסטיבל מוזיקה אלקטרונית נשמעת כמו טיסה המיועדת לבליינים בלבד, אך לדבריה של לילמנסטונס הקהל ברובו היה נורמטיבי: "אבא שלי ואחותי ישבו צמוד לדיג'יי בשורה הראשונה, ובסופו של דבר אבא שלי התפרץ כי זה היה בלתי אפשרי לשאת את זה. כשביקשתי מהדיילים בחלק האחורי של המטוס להעביר אותנו אחורה הבנתי שבכל המטוס יש אנשים שממש לא קשורים לעניין וגילו את זה רגעים לפני העלייה לטיסה". לדבריה של לילמנסטונס, גם המיקום של עמדת הדיג'יי היה בעייתי - העמדה חסמה את הגישה אל השירותים ואל צוות הדיילים, שלמעשה לא נתן שירות במשך יותר משעה וחצי.

>> צפו בפרקים המלאים של "חי בלילה" ב-makoTV

תגובת "בראסלס איירליינס": "לצערנו, מספר מושבים בטיסה זו נמכרו ללקוחות בטעות. לא הצלחנו ליצור קשר עם כל הלקוחות בטלפון ואנו מאוד מצטערים שבמקרה זה המידע לא הועבר ללקוחה. שביעות רצון הלקוח חשובה לנו ואנו ניצור קשר עם הלקוחה כדי לפצות אותה".

>> לוח שידורים ערוץ 12 

"חי בלילה": ראשון עד חמישי ב-22:40, קשת, ערוץ 12