לדוגמנית אלין כהן יש סיפור חיים מדהים. בגיל 8 היא נפצעה אנושות בתאונת אופניים. הרופאים נלחמו על חייה במשך שעות ולבסוף, לאחר ניתוחים מורכבים שאף גרמו לאובדן זיכרון, הצליחו להציל אותה. כתוצאה מהתאונה אלין סובלת עד היום מכאבי ראש כרוניים.

אלין, רק בת 17 מחדרה, הפכה לאושיית רשת עם מאות אלפי עוקבים שמרוויחה רבע מיליון שקלים לכל קמפיין. יחד עם ההורים שלה, שמלווים אותה לכל מקום שאליו היא נוסעת, היא מגשימה חלום וצועדת על המסלול בשבוע האופנה במילאנו. נדמה שהצלמים לא מפסיקים להתרגש מאלין. למרות זאת, היא כבר רגילה לזה: "האמת? זה תמיד ככה בשבוע האופנה".

>> לעמוד הפייסבוק של "חי בלילה"

View this post on Instagram

A post shared by Aline Cohen (@aline_cohenn) on

אלין מודה שלא חלמה להגיע כל כך רחוק. יש לה 600 אלף עוקבים באינסטגרם, 700 אלף עוקבים במיוזיקלי וכ-120 אלף עוקבים בערוץ היוטיוב שלה. היא מתראיינת אצל גיא פינס, קופצת לאופירה וברקו, לא מפספסת את גלית ואילנית ונדמה שהיא בכל מקום.

בבית המלון, בזמן ההכנות ליום התצוגות הראשון, אלין חשפה את כאבי הראש מהם היא סובלת מאז התאונה: "אלה כאבים שאני לא מאחלת לאף אחד להתמודד איתם, כאבים קשים ואינטנסיביים. בשבועות אופנה אני במרתון מטורף, הפלאשים של הצלמים ממש מקשים עליי ולפעמים אני חווה התעלפויות".

View this post on Instagram

A post shared by Aline Cohen (@aline_cohenn) on

בזכות קהל עוקבים עצום ונאמן, כל תמונה שהיא מעלה שווה כמה עשרות אלפי שקלים: "למרות גילי הצעיר, הרווחתי סכומים שלא מביישים אף אחד. החברה שלי מגלגלת סכומים אדירים". למרות זאת, אלין מבהירה שזה עדיין לא מספיק לה: "בכל שקל אני חושבת על השקל הבא. אני לא מתביישת שאני מרוויחה סכומים כאלה גדולים, אני גאה בעצמי".

למרות התאונה והמשבר בעקבותיה, אלין מודה על מה שיש לה: "מצד אחד אני שואלת את עצמי 'למה זה קרה לי?', אבל מצד שני אני גם מבינה שאני זוכה להגשים את החלום שלי ולצעוד על המסלול עם הדוגמניות הכי גדולות בעולם". היא לא שוכחת להודות למשפחתה על התמיכה: "הסיפור כאן זה ההורים שלי שבסך הכל רוצים שאהיה מאושרת. זכיתי במשפחה כזאת תומכת, לבד לא הייתי מצליחה לעשות שום דבר".

"חי בלילה": ראשון עד חמישי ב-22:40, קשת, ערוץ 12