תיעוד בלעדי שהגיע למערכת "חי בלילה" מראה כיצד בדיקה שגרתית הפכה לעימות אישי בין הנהג והשוטרים – סער דוידוב נעצר בסמוך לבאר יעקב, מטרים ספורים מביתו, ונתבקש להציג רשיונות. אך לטענתו של דוידוב, מאותו רגע סומן ונרדף על ידי אחד השוטרים.

>> לעמוד הפייסבוק של "חי בלילה"

בתיעודו, שואל דוידוב את השוטר מדוע נעצר, והשוטר עונה: "כשבאתי לקחת את הרישיונות הרחתי ריח של חומר החשוד כסם". בשלב זה התפתח ויכוח בין השניים, שגלש לפסים אישיים. "תביא את עורך הדין שלך, אני אעמוד בעזרת השם במשפט ואחנך את עורך הדין הזה, כמו שאני תמיד עושה", אמר השוטר לדוידוב, תוך כדי החיפוש ברכבו. "ננמק הכל בדו"חות, בעזרת השם ייתפס משהו, הכל יהיה טוב, אל תדאג".

משלא נמצאו סמים ברכב, ניגש השוטר אל דוידוב והגיש לו דו"ח בסך 730 שקלים על השלכת בדל סיגריה שעישן בזמן החיפוש ברכבו. "הרמתי את הסיגריה", ניסה דוידוב להסביר לשוטר. "אני סובל מהתקפי חרדה, הלחצת אותי, עישנתי סיגריה, לא חשבתי על זה באותו רגע".

יומיים לאחר מכן, דוידוב יצא מביתו וראה את אותו השוטר, בליווי פקח תנועה, מצמיד לרכבו דו"ח חנייה. לטענתו של דוידוב, שאר הרכבים ברחוב חנו באותה צורה, עם גלגל על המדרכה, אך רק לרכבו הוצמד דו"ח. "זו עוגמת נפש מאוד גדולה", מספר דוידוב. "אני חי עם אישה ושלושה ילדים קטנים, וזה לא מובן מאליו להוציא אלף שקל על דו"חות שלא הייתי אמור לקבל. זה לא לעניין להתנכל לבן אדם בגלל המראה החיצוני שלו".

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "מדובר בעוד דוגמא לעלילת שווא. מבירור שערכנו נמצא כי שני הדו"חות ניתנו כחוק בגין התנהגות פסולה שלו בניגוד לחוק, הכל במסגרת פעילות אכיפה שגרתית של יח' שיטור עירוני בעיר. לא זו בלבד שהדו"חות נרשמו בכלל ע"י פקחי עירייה, הרי שצירפנו צילומים המציגים כיצד הנהג חסם את המדרכה באופן חריג שלא מאפשר מעבר להולכי רגל ובניגוד לחוק. חמור מכך הוא שבמקום להפנות את הטענות לבדיקת גורם מוסמך, בחר הוא להשתלח בשוטר תוך שהוא מגדף: זבל, פרמטיב, גזען, עבריין, אפס, ועוד כינויים מכוערים שעולים עד כדי דיבה של ממש".