עשרות ישראלים הזמינו כרטיסי טיסה לקיץ הקרוב ליעדים כמו תאילנד והאיים המלדיביים דרך סוכנות המככבת ברשתות החברתיות. אלא שהכרטיס שנקנה הוא לא בדיוק מה שהוזמן, ועכשיו הם תקועים ללא החופשה. ישראלים רבים טוענים לאי סדרים ובעיות בהזמנת חופשה דרך "Seven Tours", אחת מסוכנויות הנסיעות הפופולריות בפייסבוק עם כ-92 אלף עוקבים בעמוד.

חברת התיירות משווקת חופשות מכל הסוגים – לכל המשפחה, לחיילים, טיולי יוקרה וכו'. למערכת "חי בלילה" סיפרו רוכשי הכרטיסים כי גילו שהחופשה שקיבלו שונה ממה שהזמינו.

"אני וחברים שלי רצינו כמו הרבה אחרים שמשתחררים לטוס לחופשה קצרה בתאילנד. הגענו לסבן טורס, סגרנו מהר את הפרטים ומאז ניתק הקשר עם החברה", מספר אופיר, שצפוי להשתחרר בקרוב מצה"ל וחופשת השחרור שלו הפכה לסיוט, "מאז ניתק הקשר עם החברה. התשובות שלהם נעו בין 'אני בלימודים' ל-'אני נמצא כרגע בחו"ל'. רק אחרי שהעלנו פוסט שקיבל מאות שיתופים קיבלנו החזר מלא".

החופשה שהתגלתה כסיוט (צילום: מתוך "חי בלילה", שידורי קשת)
עשרות ישראלים שילמו אך נותרו ללא כרטיסי טיסה | צילום: מתוך "חי בלילה", שידורי קשת

כ-20 נפגעים מתאגדים בימים האחרונים ומתכננים צעדים משפטיים. מרבית האנשים נחשפו לחברה דרך שיטת שיווק של הגרלה לחופשה, אך הזוכים סיפרו כי לא קיבלו את החופשה. "אנחנו מנסים לרדוף אחריהם וזה יצר תחושה של תסכול. במקביל רצינו לדעת אם לקבוע לעצמנו חופשה כמו שתכננו ובינתיים אנחנו לא יודעים אם לקבוע ואם נקבל את החופשה", סיפר עמית, שהוא ובת זוגתו זכו בהגרלה, אך עדיין לא קיבלו את הפרס.

לפני כשנתיים החברה שהייתה מוכרת כ'סי טורס' הגרילה חופשה למלדיביים, אלא שהתברר שמי שזכה היה קרוב משפחה של הבעלים.

מחברת Seven Tours נמסר:
"כל הלקוחות הנ"ל, ובכללי לקוחות שסגרו בסוכנות והיו איתם אי הבנות, תמיד קיבלו פיצוי במהלך הטיול או לאחריו ללא יוצא מן הכלל. על כך יעידו כל מי שהיו בסיטואציות פחות סימפטיות. בנוגע להגרלה – הובהר מראש שהנושא טיפה יתעכב ולפני כשבוע התחיל טיפול בנוגע לנסיעה של הזוג הזוכה. כתוצאה מכך שהיו אי הבנות, החלטנו להרחיב את הצוות כדי שנוכל לטפל בכולם במסירות והשקעה. נמשיך לעבוד כל יום כדי להשתפר ולגרום להמון אנשים להגשים חלומות".