רק עשרה ימים עברו מאז שנכנס דונלד טראמפ לתפקידו כנשיא ארצות הברית, והסערות בעולם לא פוסקות לרגע: מהחוק האוסר על הפלות דרך צעדת הנשים ועד משבר ההגירה הנוכחי שקורע את אמריקה מבפנים, בעקבות צו מיוחד שמגביל את כניסתם של תושבים המגיעים משבע מדינות ערביות, גם אם מעמדם חוקי והם בעלי גרין קארד. אלפי מפגינים כבר יצאו למחות בשדות התעופה השונים וזכו לתמיכה מגורמים משמעותיים כמו ברק אובמה, מארק צוקרברג ומנכ"ל סטארבאקס העולמית. וכעת, מי שטעה לחשוב שמדובר במדיניות שמכוונת ספציפית נגד מוסלמים צריך לשמוע את סיפורו של מני דהרי.
 
דהרי הוא יהודי שנולד בתימן ועבר לארצות הברית ב- 2006, כשהיה בן 13 והמצב במולדתו הפך מסוכן מדי. לאחרונה ביקר את משפחתו וחבריו בשיראל, וכשביקש לחזור נתקל בקשיים ועוכב כארבע שעות לצד תושבים נוספים שהגיעו מהמדינות המסומנות: "אנשים פחדו, ראו על הפנים שלהם שהם עצבניים ולא יודעים מה יקרה להם. יש הרבה אנשים שברחו מהמדינות שלהם ולחזור אליהן זה פחד מוות בשבילם, במיוחד אחרי שגרת כמה שנים בארצות הברית ואתה חושב שאתה בטוח. ישבתי ליד מישהי מאיראן שאמרה לי 'אני פה כבר 15 שנה, ואני מפחדת עכשיו, כי אני לא יודעת מה יהיה'. אף פעם לא חשבתי שזה יקרה לי, חשבתי שאני בטוח כי אני יהודי, ועכשיו גם אני לא יודע מה יקרה. זה לא משנה אם אתה יהודי, מוסלמי, נוצרי - זה יכול לקרות לך".
דהרי הצליח להשתחרר בסוף רק אחרי שהפעיל כמה קשרים, ולטובת אלה שלא מסוגלים לעשות זאת, הוא מבקש למסור לנשיא החדש: "יש הרבה אנשים שבאמת אוהבים את המדינה הזאת, שאין להם בית אחר. והרי הערך האמריקני הוא שארצות הברית פתוחה לאנשים מכל העולם. הייתי אומר שצריך לבדוק את החוק הזה ולהתמקד בפרטים שלו".