הראיון הויראלי הצית גם סערה ויראלית: השבוע ערכנו ב"חי בלילה" שיחה עם קונצ'יטה וורסט, זוכת האירוויזיון האחרון, שזכתה למאות אלפי צפיות בעמוד הפייסבוק שלנו מאז פרסמנו אותה בתחילת השבוע. בראיון גלוי לב חשפה באוזניי נדב בורנשטיין פרטים על ילדותה הקשה באוסטריה, ההחלטה להופיע עם הזקן, האיומים על חייה מגורמים מוסלמיים - וחיבתה לישראל._OBJ

הבוקר, וורסט עצמה שיתפה את הראיון בעמוד הפייסבוק הרשמי שלה, שבו חברים קרוב ל-900,000 איש וכתבה "הנה אחד הראיונות האחרונים שערכתי מווינה". בתוך זמן קצר נחשפו מעל 100,000 גולשים מרחבי העולם לשיחה - והתגובות לא איחרו להגיע. "ראיון נפלא!", כתבה מריאן ניגארד מדנמרק, וקיבלה חיזוק גם מזאק טוטוניאן האוסטרלי: "ראיון נהדר, את תמיד אמיתית". גם אן מיכאלובה מקייב שבאוקראינה נהנתה מהצפייה: "תודה רבה על הראיון. מחכה לשיר חדש", ואפילו ביפן אהבו: "את נהדרת והשראה אמיתית", כתבה לנה איירן וולדן.

קונצ'יטה

אבל היו גם תגובות הרבה פחות אוהדות. "איך את מדברת על זכויות אדם ומסכימה להתראיין לתוכנית ישראלית?", תקף נוג'וד ג'ונמיר את הזמרת, "זו מדינה שאחראית לפשעי מלחמה ואני מצפה ממך להחרים אותה!". ג'ונמיר זכה לתגובות רבות, מיעוטן תומכות בו, אך מרביתן דווקא מצדדות בקונצ'יטה ובישראל: "בכל מקום יש אנשים שרוצים לגור בשלום ולקונצ'יטה יש מעריצים בכל העולם", כתבה אחת הגולשות וסיכם זאת מעריץ אחר: "אתה צריך לראות זאת מהפרספקטיבה של בני האדם".

>> עקבו אחרי "חי בלילה" בפייסבוק

 "חי בלילה" - ימים ראשון-שלישי ב-23:00