בקשת חברות תמימה בפייסבוק מבחורה נאה הפכה למסכת איומים עבור יוסי, שנפל קורבן לנסיון סחיטה מצד גורמים עבריינים. לאחר שאישר את בקשת החברות מאותה בחורה, היא הצליחה להגיע לתמונות אינטימיות ששמורות במכשיר הנייד שלו למרות שלא שלח אותן אליה. אותו עמוד פייסבוק הוא למעשה פרופיל פיקטיבי, והגורמים שמנהלים אותו מאיימים מאז על יוסי ובני משפחתו, בניסיון לחייב אותו לשלם כדי שהתמונות לא יפורסמו. לדבריו של יוסי, הוא אישר את בקשת החברות כי הפרופיל היה אמין, עד אתמול: "פתאום קיבלתי ממנה פניות מטורפות. היא מתחילה לאיים עליי איומים נוראים שיש להם תמונות שלי, הם יעבירו את זה לכל האנשים שאני מכיר בפייסבוק, הם יפנו לבנות שלי. הבנתי שהיא כביכול פרופיל מזויף".

>> לעמוד הפייסבוק של "חי בלילה"

אותם גורמים עבריינים איימו על הבנות של יוסי שיפגעו בו, ומיד אחר כך ניסו לסחוט אותו, כך הוא מספר: "הם הצליחו לחדור לתוך גלריית התמונות בטלפון שלי ושלפו משם שתי תמונות שאני יחסית חשוף בגופי. הם אמרו לי 'אתה תשלם לנו כמה כסף שנגיד לך'. אם אני לא מעביר להם מיד את הכסף אז בשלב הראשון הם מעבירים את התמונות לבנות שלי, ובשלב השני הם מפיצים את זה בפייסבוק".

>> צפו בפרקים המלאים של "חי בלילה" ב-makoTV

לאחר שהגיש תלונה במשטרה, יוסי החליט שההגנה הטובה ביותר היא התקפה. "הייתי אובד עצות. הגשתי תלונה במשטרה אבל הבנתי שכנראה את הישועה לא אקבל מהם. השאירו אותי די לבד במערכה ויצאתי למלחמה", מספר יוסי ומוסיף, "התחלתי לדבר איתם ברמה הכי אגרסיבית שיש. יש להם בדיוק שתי דקות להיעלם לי מהפייסבוק, לנטרל את הכל ואני לא רוצה לא לראות ולא לשמוע מהם בחיים". לדבריו, כל ההערות שנשלחו מאותו פרופיל נעלמו, וכך גם החשבון של אותה בחורה: "הם מחקו את הכל, שחררו לי את המסנג'ר ופשוט התאדו".

>> לוח שידורים ערוץ 12 

"חי בלילה": ראשון עד חמישי ב-22:40, קשת, ערוץ 12