פרשת ההתחזות לכאורה של לורין מיכאלי ממשיכה לטלטל את חייו של ים אביטן, הגבר שזהותו כביכול נגנבה על ידה ושימשה בהתחזותה לשי בנבנישתי. לא רק שזהותו של אביטן נגנבה לכאורה, אלא שכל יום הוא מגלה פרופילים חדשים שמשתמשים בתמונה ובפרטים שלו. אנשים עדיין חושבים שהוא חלק מההתחזות ומסרבים להאמין כי אין לו שום קשר לפרשה. גם אחרי החשיפה של התוכנית "המתחזים" בקשת 12, אביטן לא מצליח לנקות את שמו הטוב.

השבוע החליט אביטן לגשת למשטרה ולהגיש תלונה נגד לורין מיכאלי, על איומים וקבלת דבר במרמה. אמש (חמישי) הוא סיפר לחי בלילה: "הניחו עליי תיק ממש כבד, זה מתיש. אני מקבל אינספור טלפונים, הודעות, תגובות מאנשים ברחוב. מאוד חשוב לי שידעו שאני ים אביטן, שיש לי פרופיל אחד בפייסבוק, פרופיל אחד באינסטגרם, אין משחקים. שאנשים לא יתבלבלו ושבחורות לא יפלו בפח של המתחזים האלה". 

עורכת דינו של ים אביטן, שירה ניר, סיפרה בחי בלילה שלא משנה מה מתפרסם וכמה אנשים יודעים, אין שום דרך אחרת לעצור את מחול השדים הזה, חוץ מתלונה במשטרה: "הגענו לתחנת המשטרה כשאנו מצוידים בקלסר עב כרס עם שני עותקים ממנו, אחד לי ואחד ליחידה החוקרת", סיפרה ניר. "אותו קלסר מגובה בראיות מוצקות הכוללות גם את הראיות שנאספו על ידי התוכנית "המתחזים" וכן את הראיות המעמיקות שהגעתי אליהן בעצמי".

תגובת אורי קינן, עורך דינה של לורין מיכאלי:
"בשלב זה אינני מגיב לדברים. לאחר שאלמד את כל הנושא, כולל הראיות שעומדות בבסיס כל הכתבה והתלונה, אוכל להגיב".